Gå til innhold

lekking...


Gjest

Anbefalte innlegg

er det flere som lekker litt etter fødselen? jeg har blitt sydd, kan det være grunnen. gir det seg hvis man er flink med knipeøvelser?? håper det. lekker ikke mye, men kjedelig er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jupp har det samme problemet.... hvis jeg må tisse så må jeg løpe på do.. klarer nesten ikke og holde meg så da lekker det...det er ikke mye morsomt.. huff.. prøver og være flink med knipeøvelser, men tar sikkert litt tid før det fungerer for jeg har hvert flink til og ta øvelsene siden fødsel og det er 6 uker siden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Lekker etter at jeg har tisset, men ikke imellom eller når jeg er trengt. Ble sydd endel, men det skal visst la seg ordne hvis man er flink til å knipe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde problemet i ca 3 uker, men nå er det helt borte. Gjort litt (ikke mye..) knipeøvelser hver dag. Ble også sydd litt, vet ikke om det er grunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke det problemet selv (hadde KS), men fysioterapauten på helsestasjonen sa at det hjalp veldig med knipeøvelser dersom man lakk. Man burde gjøre det noen ganger om dagen, f.eks mens man ammet. Da gikk det nesten alltid over etter en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sliter med det samme og håper at det vil gi seg. Jeg har derfor begynt på bekkenbunnstrening. Har bare vært to av ti ganger... håper det har noe effekt.

Jeg må også begynne å bli litt flinkere å knipe.. sukk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...