Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 hei. jeg har normale utflod inntil idag. var på doen ista og den er ganske slimete.. jeg så en sånn "tynn tråd" fra skjeden og ned i doen, beklager detaljerende, men... fargen er gjennomsiktig, på truseinlegget så det en lys gul farge.. ellers gjennomsiktig... som om jeg har sprøyta gjennomsiktig gele i meg... (hehe).. er forresten i uke 34.. har kort livmorhals til ca 2,2 og fått advarsler fra lege/jordmor for fare for prematur fødsel.. hva tror dere dette er? trenger svar!! takk
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 Hva med å kontakte lege?? Vi er vel ikke kompetente til å svare dersom det er fare for tidlig fødsel??
Nusse1980 Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 Kan være slimproppen. Men den kan gå lang tid før det skjer noe, eller at du merker tak i magen og ryggen.
prins 07 og prinsesse 09 Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 ja kan høres ut som slimproppen. ring føden for å være sikker du
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #6 Skrevet 4. februar 2007 enig med de andre.slimproppen har løsnet, den løsner inviduelt, men hos deg var det tidlig syns jeg. hold deg i ro og skaff deg info fra fagpersonale
kfitjar Skrevet 4. februar 2007 #7 Skrevet 4. februar 2007 Jeg har hatt sånn utflod i alle mine svangerskap. Jeg har hatt det sånn ei god stund i dette svangerskapet også, og jeg er bare i uke 31. Jeg tror at det er bare utflod, men ville nok hørt med jordmor/lege siden du har fare for prematur fødsel. Det hadde vært greit om du skrev hva de sa, sånn at jeg også for vite det.
Makka Pakka Skrevet 4. februar 2007 #8 Skrevet 4. februar 2007 Som de andre har rådet deg til, så vil jeg også ha ringt jordmor/lege eller føden hvis du er engstelig. Men kan bare si at slik utflod har jeg hatt under hele første, og nå dette, svangerskapet. Det er litt ekkelt og noen dager kommer det så mye at jeg føler meg fuktig og ekkel uansett hvor mye jeg vasker og skifter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå