Gjest Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Jeg satte en overdose av pakistansk mat på fredag, og det har en helt sinnsyk virkning på melkeproduksjonen min. Resultat var at i går fikk jeg begynnende brystbetennelse, med kuler i puppen og feber. Er litt bedre i dag, men har fortsatt en kul i puppen jeg ikke får løst opp. Tør ikke gå med bh- og nekter tassen grøt osv i håp om at han skal klare å suge den ut. Har alltid tydd til pakistansk mat før, hvis jeg har følt at produksjonen er lav, men nå tørr jeg det ikke mer. Begge puppene er jo breddfulle og småvonde. Jeg spiste sikkert alt for mye.
Herkules Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 hihi Du hva er egentlig pakistansk mat? noe å anbefale? en ting til finnes det noe mat som faktisk øker melkeproduksjonen
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 pakistansk/indisk mat inneholder bla bukkehornsfrø, og det øker melkeproduksjonen. Jeg har foresten dilla på seesh kebab og tikka masala =) Ellers så hevdes det at sjokolade øker produksjonen.
Ca-ma og Chris:) Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 noe som øker melkeproduksjonen er faktisk øl!!!! humlen i øllet gjør at melken bare spruter ut! jeg gjorde det, er ikke snakk om 10 flasker, bare et par slurker....
*toppris* Skrevet 4. februar 2007 #6 Skrevet 4. februar 2007 hm, kanskje eg skal prøve litt for å se om mm øker, men skumelt hvis den fører til reduksjon da...
Herkules Skrevet 4. februar 2007 #7 Skrevet 4. februar 2007 det er kanskje grunnen til at puppene mine ble groteskt fulle (og ville) i går? etter emn fest elller under en fest har mye melk og fyser stadig på sjokolade
shanty73 Skrevet 4. februar 2007 #8 Skrevet 4. februar 2007 synd å si det men dette med sjokolade funker ikke her.. Burde hatt mengder med melk jeg da... SKAL gi meg med denne spisingen snart..!!! Lengter etter matchvekt egentlig,men sjokkis smaker sååå deilig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå