Gå til innhold

"Stikkinger" under fotsålen.Noen andre som har det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjennes ut som om noen plutselig stikker meg med en nål........Kan få det hvor som helst under fotsålen og kanskje 5 ganger per dag..........Har dette noe med graviditeten å gjøre?? Er i uke 15........Har hat det i ca 3-4 uker vil jeg tro..........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg. Skvetter skikkelig til flere ganger om dagen. Kjennes akkurat ut som et skarpt nålestikk, ja.

Kan ikke huske helt når det begynte - uke 8-10 kanskje? - men synes det har avtatt litt i det siste, og nå er jeg i uke 19.

Aner dessverre ikke hva det kommer av, men opplevde det aldri før jeg ble gravid, så jeg har egentlig bare skrevet det på kontoen over "rare ting som skjer med kroppen når man er gravid". :-)

Skrevet

Jeg hadde de symptomene i forrige svangerskap, følte oxo til tider at det på en måte brant under beina.. Dette gikk over etter 4 mnd tror jeg..

Skrevet

Hei hei

Er du plaget med svangerskapskløe også??

For jeg er det,på siste kontroll hos jordmor så tok jeg opp det og da spurte hun meg om det stakk under bena og inni hånda,noe det gjør,så da måtte jeg ta blodprøver som jeg venter svar på..

Kanskje du skal nevne det for jordmor neste gang :)

Skrevet

Hei gutt07!

Det var interessant............jeg har ikke kløe. Men sa hun hvilke blodprøver dete var og hvorfor? Er det noe man evt mangler??

Skrevet

Jeg er ikke sikker,ho sa ikke noe om hva slags prøver,men har hørt at det kan være noe med lever verdiene uten at jeg er sikker på det..

Har også hørt at det kan ha noe med svangerskapsforgiftning,men er abslolutt ikke sikker på det..

Venter bare på svar jeg,for prøvene måtte sendes til oslo :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...