Gjest Skrevet 4. februar 2007 #1 Del Skrevet 4. februar 2007 Så et innlegg om dette i en av de andre debattene. Var mange som lot barna være alene i bilen hvis de sov imens de var innom butikken og posten raskt, og når de hentet og leverte eldre barn i barnehagen. Noen her som pleier det? Har aldri gjort det selv, faktisk aldri tenkt tanken, tror ikke jeg kommer til å tørre å gjøre det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 4. februar 2007 #2 Del Skrevet 4. februar 2007 Akkurat nå kan jeg ikke helt tenke meg å gjøre det. Men samtidig så er det jo skrekkelig å måtte vekke den lille for å gå inn og hente den største... Får satse på barnehage i nærheten, så slipper jeg den problemstillingen i det hele tatt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 4. februar 2007 #3 Del Skrevet 4. februar 2007 Niks:) Nå kjører ikke jeg bil heller da, så jeg leverer alltid Sanna "gående" Og da ligger Simen i vogna si:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bolla pinnsvin* Skrevet 4. februar 2007 #4 Del Skrevet 4. februar 2007 Hvis jeg skal på nærbutikken her oppe hvor vi bor og bare skal innom butikken for å kjøpe en pakke bleier eller noe, så kan jeg la Sigurd sitte i bilen. Er jo borte maks 2-3 minutter. Skal jeg ned i sentrum lar jeg han aldri sitte alene. Sover han, så venter jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loppelill Skrevet 4. februar 2007 #5 Del Skrevet 4. februar 2007 Aldrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NEI-TIL-LAKEN Skrevet 4. februar 2007 #6 Del Skrevet 4. februar 2007 NEI! Etter å ha sett et opera winfrey show om dette temaet er jeg blitt veldig motstander av det!!! gjorde det ikke før heller, men etter å ha sett hvor tragisk det kan ende om man gjør det...om bare for 60 sekunder...så er jeg blitt forkjemper for å få folk til å ikke gjøre det!!! så IKKE la barna være alene i bil....ikke et par sekunder engang!!!!!!!!det kan gå riktig ille!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 4. februar 2007 #7 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg har gjort det en gang da jeg var ett minutt inne i banken, og hun sov. Bilen stod rett utafor vinduet så jeg hadde tilsyn med henne hele tida. Bor på et lite sted også vi da. Normalt gjør jeg det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smula71 Skrevet 4. februar 2007 #8 Del Skrevet 4. februar 2007 Det har hendt at jeg har gjordt det. Hvis jeg skal inn et lite ærend og han ligger å sover. Han har aldri lidt noen overlast, ligger fint og sover når jeg kommer tilbake også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma`n te Kaja Skrevet 4. februar 2007 #9 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg har ikke gjort det.. tørr ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #10 Del Skrevet 4. februar 2007 Tenker at selv om det er så kort tid kan det jo skje noe..Tenk om noen kjører inn i bilen, bilen triller av seg selv, noen bryter seg inn i bilen osv..Er vel sjelden det skjer, men har liksom de tankene i hodet, hadde aldri kunne tilgitt meg selv da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 4. februar 2007 #11 Del Skrevet 4. februar 2007 Uff ja, jeg har vel gjort det et par ganger - ved levering i barnehagen. Men nå tar dette såpass lang tid hos oss at jeg nå vekker henne om jeg skal hente og levere. Hun blir også med inn i butikken, sovende eller våken. Det hender jeg plasserer ungene i bilen for å ha de plassert mens jeg løper som en flaksende høne for å finne resten av det vi skal ha med... Så det er vel det nærmeste jeg kommer å ha de i bilen alene! Jeg er klar over at det sikkert er større sjanse for å krasje med bilen enn at den skal ta fyr el.l. men det er det å ta sjansen, da... Men min mann klarte faktisk å krabbe inn i en bil som ettåring og å gjøre store skader på den ved å dra av brekket - han klarte seg da, øyensynlig;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Helena- Skrevet 4. februar 2007 #12 Del Skrevet 4. februar 2007 Går ikke fra småen i bilen, og han har ingen søsken som skal hentes i barnehagen så den løste jeg jo fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2prinsesserogbim Skrevet 5. februar 2007 #13 Del Skrevet 5. februar 2007 nei da kunne ikkje falt meg inn ein gong... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå