Gå til innhold

Jeg har fått DE puppene:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser skikkelig dyre ut, hehe. Er uke 16........Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er en av de virkelige kule tingene med å være gravid. Mine blomstret med det samme, men har jekket seg ned et par hakk nå.

Skrevet

mine er og falt ned til nesten normal størelse...

var gøy så lenge sdet varte ;)

men det kommer nok igjen :P

uke 20 forresten :)

Skrevet

Ja, det ble en voldsom vekst i første semester, men nå er dem nesten tilbake til opprinnelig størrelse. Ble litt bekymret, for jeg trodde at de skulle forsette å vokse i samme tempo ut hele svangerskapet..hehe:)

Er i uke 21...

Skrevet

Jeg hadde ikke mye å skryte av før jeg ble gravid med nr 1. Etter ammeslutt syntes jeg de ble enda mindre enn hva de var før graviditeten men kansje det bare var innbilling siden jeg var blitt vandt til mine flotte bryster. Nå med nr 2 ble de raskere store igjen og jeg nyter det i fulle drag. Mister de sikkert igjen buhu men ja ja. Jeg skal være glad min mann elsker meg uansett. Han giftet seg ikke pga puppene ivertfall=:-D Uke 27 i morgen.

Skrevet

Bra dere er fornøyde iallfall! For min del var de mer enn store nok fra før av, og de er nå blitt en belastning... Vurderer brystreduksjon etter at barneproduksjonen er ferdig ;) men, vi får se. Kanskje krymper de litt etter amming og graviditet...? *håper* :)

Skrevet

er i uke 19 og har dem gassballongene.hehe. velter ut av bh`n.mann min sa jeg må invistere i jur holdere for kyr snart.hehe.

Skrevet

hei kristi86. jeg er også rikelig utstyrt fra før og nå ligner jeg ett meieri. men etter amming er ferdig føles de ut som de var 2 tomme poser.hehe. kan ikke bli mere si brysta nå for da drikker musa opp melka til babyn

Skrevet

Jeg hadde "ammepupper" fra datteren min da jeg ble gravid nå. De var rimelig tomme og slæppe, men ettersom ukene av svangerskapet gikk har de est som den værste gjærbaksten:)

Er veldig fornøyd nå, men er spent på resultatet etter enda en omgang med amming..

Her blir det en liten reduksjon/oppstramming når barna er på plass. Er såppas ung og vil ikke ha vrengte lommer resten av livet...så forfengelig er jeg, faktisk:)

Skrevet

samme her, vinner å runde 25år før jeg har 4 barn go en kropp som en 90åring.puppene skal heises og magen har jeg så mye skinn til gode at jeg kan få sydd 4 stk skolesekker til barna.hehe

Skrevet

uff.. jeg hadde store nok pupper fra før og var egentlig fornøyd med størrelsen.. nå har jeg vanvittig store pupper.. føler meg ikke helt vel. men men. det er verdt alt sammen når man tenker på det lille mirakelet:)

Skrevet

Kjenner til det ja!! :o) har gått opp 2 str, er i 26+2 nå, måtte akkurat kjøpe str 75 DD............! Holt på å dåne når jeg så BH`n, driiiitsvær! :o) Men fylte ut hver eneste krok, hehe....

Skrevet

Mine bare vokser. FAtter ikke at det er mulig å få så store mugger. Kjøpte bh i str 75H forrige uke. 1a, det ER mulig, den størrelsen finnes faktisk. Men om det ser flott ut? Nei. Føler meg bare vulgær og stor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...