Gå til innhold

Tiden flyr så fort, han er 1 mnd allerede idag!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hører mange si det der, og jeg føler meg nesten unormal... jeg savnet ikke magen et sekund etter jeg fikk første jenta mi, og heller ikke nå. Jeg var stor begge gangene, hadde mye plager, og denne gangen var jeg i tillegg plaget med beggenløsning og sparkene gjorde rett og slett VONDT, og var langt fra koselig.

Dårlig mor? Eller bare dårlig gravid? Jeg elsker jentene mine over alt på jord, men foretrekker definitivt å ha dem UTENFOR magen ;)

Hehe... Hvis du hadde mye plager er det jo forståelig.. er jo mye bedre å ha han her ute sammen med oss, men syns det var litt koselig å være gravid jeg... Selvom det er MYE bedre å mere kos å være mamma!! Jeg hadde bekkenløsning jeg å, men den var ikke så ille...

Junior fyllte 1 mnd for to dager siden:) Er enig i at dagene bare flyr av gårde! Jeg er førstegangsmamma så det er jo så mye nytt å sette seg inn i og rutiner som skal prøves. Hver dag har nye utfordringer, men det er jo utrolig morsomt å bli kjent med den lille krabaten. Vi har også måtte pakke ned noen av strl. 50 pyjamasene (som hang og slang på han rett etter fødselen) og gått over til strl. 56.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...