Gå til innhold

Mange færre våte bleier nå


Sanna&Simen

Anbefalte innlegg

når han har startet med fast føde. Regner med at mye av væska binder maten i magen, men han er kun skikkelig våt om morgenen nå. Det skal være sånn ja? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan nok tenke meg at de tisser litt mindre når de starter med fast føde. Men det er nok viktig at de fortsatt tisser flere ganger i løpet av dagen. Bare tenk på deg selv... Du tisser jo mer enn bare en "stor" gang på morgenen... Det er endel avfallsstoffer som skal skilles ut med urinen også, så dersom han tisser for lite så får han nok i seg litt for lite væske. Så det er vel sikkert ikke mange dyvåte bleier i løpet av et døgn, men han bør nok helst tisse 5-6 ganger i løpet av dagen... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bleiene jeg skifter på dagtid er jo våte, men ikke forferdelig våte som de var da jeg kun amma, men jeg har en mistanke om a han burde fått i seg litt mer væske. Skal legge inn enda et puppemåltid tror jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Det står i bøkene at 5 bleier + i døgnet er greit, og da bør ei bleie være tung. Hadde det vært alvorlig, hadde du sett det på allmenntilstand, eller i ekstreme tilfeller at fontanellen var innsunket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merket det samme her... Bleiene er jo våte, men ikke like tunge som før. Prøver å få i henne en del mere vann til grøten, det er ikke så populært med puppen lengre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...