Gå til innhold

hvor mange måltider???


t-79 og Jakob+ spire:)

Anbefalte innlegg

hvor mange måltider spiser deres i døgnet???

Jakob spiser fortsatt 7 han (hver 3.time på dagen, frem til siste kl 23-24, og første igjen kl 7)

Når er det vanlig at de får færre måltider??? Han spiser jo kjempemsse hver gag også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mira spiser også 7 måltider. da er det inkludert 1 på natta og et veldig tidlig på morgenen. Flest ganger spiser hun på kvelden. Hun spiser ikke så mye hver gang ..(.Og det bekymrer meg litt). Lurer også på når de får færre måltider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7??????????? For en LUKSUS!!! :-)

 

Her har vi hatt mellom 12 - 15 den siste uka. Er ikke rart jeg er sår... Innimellom hver eneste time. Og da er det kun 1 - en - gang på natta..... Jeg gleder meg også til det blir færre.....

 

Vi prøver alt før hun får pupp innimellom, kan ikke skjønne at hun vil ha mer mat når det kanskje bare er 30 min siden hun sist spiste. Prøver med bleie, kos, vugging osv osv men når vi til slutt legger henne til puppen blir hun fornøyd. Og stort sett ligger hun da der og slafser i seg melk i 20 - 30 min hver eneste gang...

 

Glad vi skal på kontroll til tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det 8-9 måltider, og jeg synes det er ofte, siden han er stor (8 uker og 5900gram) så burde han vel kunne klare seg med mat hver 4.time ?

Han spiser også et par små "sup`er" iløpet av dagen, dvs jeg legger ham til hvis han er veldig utilpass - selv om han spiste for en time siden - og så spiser han litt før han bare sovner.

Eller hvis han hikker veldig - da hjelper det jo å drikke littegrann.

Han spiser et nattmåltid (mellom 2 og 4) og ett tidlig på morgenen (mellom 5 og 7).

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lotusen; vi tar enten et måltid med tillegg om kvelden, eller evt. mm hvis jeg har hatt tid til å pumpe meg. Dette for å være sikre på at hun får i seg endel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jenta mi er 2 mnd på tirsdag, og hun spiser 5-6 måltider i døgnet, det er mme da.. det metter kanskje litt mer.. det blir ca hver 4 time, natta sover hun som regel fra 24.00- 06.00-07.00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria er 6 uker, hun spiser 5 måltider i døgnet. Hun spiser ikke om natta. Får siste flaske mellom 21-22 og sover da til 07-08. Litt luksus, men veldig godt også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mathea spiser 8 måltider i døgnet. I det siste har hun sovet fra kl 23 til 5-6 om morgenen uten mat. Om dagen er det ca 4-5 timer mellom måltidene, om kvelden ca 2 timer mellom hver gang hun spiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...