Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Både jeg og gubben har levert blodprøver ang HIV, hepatitt B/C og kromoson. Vi fikk rekvisisjon da vi var på samtale ang ICSI, og fikk høre at det var en prøve det ikke var noe vits å vente med, siden vi IKKE kom til å høre fra IVF-avdelingen så lenge dem ikke hadde fått prøveresultatene fra oss. Men hvor lang tid det tar å få resultatene fra prøven vet jeg ikke.

snakka med ei som fortalte at det tok ca 2 mnd å få svar på de prøvene...å de kunne visst ikke starte prøvingen før de hadde fått resultatet..

regner med vi må ha icsi...(er det ikke det en må ha når gutta ti mannen er i ganske dårlig forfatning?)

Hmm.. lurer på om jeg skal spørre litt neste gang jeg snakker med sykehuset...kanskje vi får tatt de prøvene før vi drar dit...har et stykke å reise vi da...så greit å slippe å ta turen alt for mange ganger...

Annonse

Vi fikk tatt rubella, hiv og hepatitt-prøvene samme dag som vi sendte søknaden, og så ble resultatet ettersendt til riksen. Tok prøvene mandag og fikk svar på tlf. fredag, så det gikk fort og greit. Fikk et lite sjokk da hun sa at rubella-prøven var positiv, men så skjønte jeg at det var en bra ting, hehe.

Kromoson-prøve ble det ikke sagt noe om, kanskje det er denne som tar lang tid å få svar på?

Jeg vat at hvis rubella-prøven er negativ kan det være du må ta ny vaksine mot røde hunder, og da må forsøk vente i minst 3 mnd. Gøril måtte gjøre dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...