velsignet med to Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Noen som vet noe om hvordan det er å fly under svangerskapet? Vi bestilte oss sydenreise før vi fant ut at jeg var gravid. Skal reise til Tenerife i påska, er litt over 13 uker på vei når vi skal reise. Noen som vet?
SusyQ Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Så tidlig i svangerskapet går det heeelt fint. Bare de siste månedene man skal unngå fly. Pass bare på hva du spiser der nede, bare gjennomstekt kjøtt, ikke ukokte grønnsaker, salat osv.
mor-til-adrian+spire Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 skal være helt ufarlig i begynnelsen av svangerskapet å fly. snakka med legen om det jeg .jeg har flydd 4 ganger allerede, så det er bare og dra til syden og kose deg uten og bekymre deg for at det er farlig:)
dr@gen Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 Jeg fløy i uke 21, og jeg har et høyrisikosvangerskap. Min lege mente det ikke gjorde noe. Men er du usikker så snakk med legen din.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 Det er ikke farlig å fly før de 3 siste ukene.... Før var det de 3 siste mnd, men nå er d 3 siste ukene.. i de aller fleste tilfeller iallfall
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #6 Skrevet 4. februar 2007 Det går helt fint. Men jeg ville ikke spist salater osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå