Gå til innhold

Er dere sikker på at dere fikk med riktig baby hjem fra sykehuset?


-carina-

Anbefalte innlegg

Det er vel ikke akkurat så vanlig nå til dags at man blir sendt hjem fra sykehuset med feil baby... http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1627554.ece

 

Men dersom det skulle kunne ha skjedd noen forbytting, er dere helt sikre på at dere har fått med dere rett baby?

Karsten her er i alle fall veldig lik både mor og far, så vi er i hvert fall sikre... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff og huff. Ja vi er heeelt sikre vi også:) Han er så lik alle sammen atte. Pluss at jeg hadde ha hele tiden på sykehuset, så her er det ingen tvil nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikre, hun var aldri alene og hun er prikk lik storesøsteren sin. Må være helt forferdelig når slikt en sjelden gang skjer..off...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubban... Det er ikke så lett å sette seg inn i andres situasjon, men jeg tror jeg hadde tvilt litt med en gang jeg... Jeg hadde seng på sykehuset rett over fellesrommet til babyene, og jeg er sikker på at jeg klarte å skille ut gråten til jenta mi den første natta(hadde ikke sovet på 2 1/2 døgn, bare for å forklare det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På sykehuset gikk vi som "babyen som er så lik mora si" så har nok rett baby ja :-) Mormoren sa det var som å se meg som nyfødt første gang hun så Maja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, må være helt forferdelig.. Farmora mi fortalte om en sånn hendelse i Norge og, men det er mange år siden da...

Hadde Kaja hos meg hele tida på sykhuset, så er nok riktig baby her ja heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kikket litt på hjemmesiden din, så det er helt klart at Karsten ligner dere begge! Ellers har jeg hørt fra noen her at alle mine tre ligner hverandre...

Neida, passet på lillemor hele tiden på sykehuset, jeg! Hun lå jo en liten periode på nyfødt intensiv, og da passet de litt på henne for meg noen timer på natten!

Og så har hun et fødselsmerke på armen - lett å gjenkjenne, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...