Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Han blir sint etter 10 min. alene, så det sier vel sitt!
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Mina er veldig glad i å ligge på teppe under babygymmen sin.. Da storkoster hun seg:) Jeg leker litt med henne når hun ligger på teppe og i sofaen, men sjelden jeg bærer mye på henne. Synes hun begynner å bli tung jeg, så er jeg redd for å snuble med henne på armen.
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 Avhenger mye av alderen på babyen! Sønnen min ligger mye mer for seg selv nå ved seks mnd.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 bar hele tida på han før han ble 4-5mndr ville ikke være alene i 1sekund..Litt bedre 5-6mndr men nå kan han ligge å leke på teppe og rulle rundt hele huset en stund nå er han 8mndr da.. men vil bli bært og kosa med nå å
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 Han er 5 mnd. Håper virkelig d går seg til da :-)
Babykilo Skrevet 4. februar 2007 #6 Skrevet 4. februar 2007 Min begynner å sutre i samme sekund han blir lagt ned. Er 8 mnd og mamma begynner å bli lei. :-) Han klager og sutrer og roper, til slutt blir det skikkelig gråt. Sukk.
*toppris* Skrevet 4. februar 2007 #7 Skrevet 4. februar 2007 uff, altfor mye her..., hehe,, er veldig gla i å ha ham på fanget da, men han nekter jo å ligge på magen så an får ikke trent seg opp, også få rhan ikke oversikt når han ligger på ryggen.... liker best å sitte og følge med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå