Philippa=) Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Jeg hadde termin 01.02.07, er nå 3 dagen min på overtid...... Har prøvd med sex, bringebærkapsler (siden jan.), bena i isvann, reflexologi, you name it...... ALT, men til ingen nytte. er så lei så lei. er snart truende til å ta mitt eget vatn.......hehe, men jeg prøver å smøre meg med tolmodighet og belønner meg selv med smågaver. men den eneste gaven jeg vil ha, kommer ikke....... snufs! Hva gjør dere andre på for å få en bedre ventetid????
sue80 Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Stakkars oss! Har termin samme dag som deg og ingen ting skjer... Er sååå lei av å vente og tolke falske signaler om at noe er i gjerde. Orker ikke å stresse med å framskynde fødselen noe mer, for det har ikke funka til nå! Ville bare si at jeg føler med deg.... har ikke noen bra tips for en bedre ventetid! Lykke til:) Vesla80
Philippa=) Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2007 føler med deg også!!! sender mye fødestøv til oss=) har du mye kynnere og slikt? jeg har nesten ikke hatt noen, kun mensmurringer og litt stikkninger på en måte nå de sisste dagene. men ingen propp eller noen andre tegn=(
Cicci79 - ble mamma 16.02 Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 Jeg er vel desverre på overtid jeg også, om ikke lillegutt kommer ut i rekordfart... Termin i dag 04.02.07. Har hatt en del "luftsmerter" som jeg har lest at kan være svake rier. Jeg ringte føden i stad, og da fikk jeg beskjed om å ta kontakt igjen i løpet av kvelden. Så kanskje det ikke er såååå lenge til han kommer. Krysser fingrene for dere alle sammen, og håper det blir så lite overtid som mulig på oss.
Spirella-sprett & lille Vilmer Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 Jeg er også på overtid, hadde termin 02.02.07. Har hele tiden syntes at tiden har gått ganske fort, men gud hvor langsomt alt føles når det bikker termindato. Får vel trøste meg med at den kommer når den kommer
humørsvingningen Skrevet 4. februar 2007 #6 Skrevet 4. februar 2007 Hadde termin 23. januar jeg. 12 dager siden med andre ord. Drittlei og utslitt. Skal på overtidskontroll i morgen, og da har jeg tenkt å be om å bli satt i gang. Orker ikke mer nå.
Nusse1980 Skrevet 4. februar 2007 #7 Skrevet 4. februar 2007 Jeg er også på overtid. Hadde termin 3/2. Å gå slik å vente er så kjedelig. Går snart på veggen. Har aldri hatt det så rent hjemme. Samboeren min synes bare jeg løper rundt som en huggern høne... Må finne på noe hele tiden. Setter jeg meg ned, går tiden bare sakte. Har trodd jeg skulle føde i 3 uker snart, for har hatt mensenmurring og vondt i ryggen. Men ikke noe regelmessige tak. Jeg krysser fingre og tær og håper virkelig det skjer noe i løpet av kort tid. Har t.o.m gått til modningsaku og fotsone i lang tid nå, men det har ikke funket på meg iallefall. Gikk 4 dager over sist jeg var gravid, så jeg hadde håpet jeg slapp det nå. Men er allerede 1 dag...
solstråla78 Skrevet 4. februar 2007 #8 Skrevet 4. februar 2007 Jeg er også over termin..Haddee termin 2/2. Håper virkelig snart det skjer noe..Er så sliten og lei, sover utrolig dårlig og oppstykka, irritabel og trøtt.. Har en del mageknip/luftsmerter, og kjenner at babyen trykker nedover i underlivet, spes når jeg går..Gått en ganske lang tur i dag, og skal nå forsøke meg på kino sammen med min kjære..Må finne på noe..blir "gal" av ventingen.. Ikke sett noe slimpropp jeg heller, bare vanlig utflod, men skal visst ikke ha så mye å bety?! Håper "lille" snart melder sin ankomst.. Lykke til alle dere andre også;-)
tripptrapp3sko Skrevet 4. februar 2007 #9 Skrevet 4. februar 2007 hadde også termin 1 feb. Er så lei.Har prøvd alle kjerringråd som finnes,uten nytte.Bare flere episoder med "falske alarmer". Har gitt opp.Ikveld skal jeg bare kose meg med masse usunn mat,og se tv.
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #10 Skrevet 4. februar 2007 Man er nok ikke på det legene kaller overtid før 14 dager etter termin. Jeg hadde termin 27 januar og er drit lei, men har slått meg til ro med at han kommer når han kommer. blir satt igang på torsdag om ingenting er skjedd før den tid, så kanskje derfor jeg slapper litt mer av, har en dato å forholde meg til=) Hadde jeg ikke det tror jeg at jeg hadde blitt gal!!!
vivi79med2tette Skrevet 5. februar 2007 #11 Skrevet 5. februar 2007 7 dager over termin her!! Er skikkelig dritt lei nå. Har hatt det så fint frem til termin, men nå er alt bare ork... Skal til jordmor i morgen. Håper det ikke drøyer så veldig mye lenger da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå