Gå til innhold

september


Tulla80

Anbefalte innlegg

Hei er det noen her som har termin i september og som kunne tenke seg å utveksle noen ord sammen på mail etterhvert som vi blir større og tyngre? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei,,,vi er mange inne på september klubben som ar lagt ut msn og mail adresser slik at vi kan dele dagene med hverandre....her er min mail adresse hvis du vil prate på mail evt msn =) har termin 5 sept...

 

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har termin den 25. september.. har vært inne på profilen din.. er litt nysgjerrig ser du! hehe.. ser du er sosionom.. det er jeg og:-) men jobber i barnehage akkurat nå da..

 

Spennende å være gravid ikke sant? jeg har en datter på 3 år.. på tide at hun blir storesøster fant vi ut:-)..

 

hadde vært kjekt å holdt kontakten utover i svangerskapet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har også termin i september, er like gammel som deg, og holder på å utdanne meg til sosionom..;)

Jeg har profil her, så det er bare å sende en mail dersom du ønsker kontakt:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg har termin ca 5. september. HAr også profil her inne, bare å sende melding. Er ellers litt forsiktig med å so for mye her inne nå etter at noen fra samme stedet som meg, fant ut hvem jeg er, og har begynt å fortelle til folk at jeg er gravid. Jeg holder meg litt lavt i terrenget et par uker til. Da er det ikke så hemmelig lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...