Gå til innhold

HORMONER......


Tvillingmamma til 3 gull

Anbefalte innlegg

Jeg må være full av løpske hormoner, helt forferdelig. Jeg griner for ingenting, tar på vei for ingenting. Jeg er sikkert et mareritt å bo sammen med nå.

I helga har jeg grinet 2-3 ganger, helt sykt.

 

Er jeg alen om å ha det slik?

 

Når går dette over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke alene om å ha det slik nei, jeg lå på sofa med min kjære og så 37 1/2 som gikk på tv2 i går kveld, og grein som bare det. Skal ingenting til for at jeg tar til tårene nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg grina av Farmen i går jeg... Jeg blir så flau av meg selv!!! Sambo skulle tøyse litt med meg også...Jeg tok i dørhåndtaket på bilen i det han låste den opp, noe som førte til at min dør forble låst...Så skulle han late som om han skulle kjøre fra meg...Han rygga ut av parkeringsplassen, og vannkrana var i gang...Jeg ble så utrolig sinna at jeg er helt flau av meg selv nå, og jeg grina hele veien hjem... Til vanlig hadde jeg ledd av det hele, for det har skjedd før, men nå var jeg helt utrøstelig... At det går an, sider bare jeg! Jeg blir rett og slett flau nå i ettertid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er full av hormoner.. noen dager slåt det helt vilt ut.

 

Vi var på hyttetur i helgen. I hele går var jeg ikke til å styre.. Først var jeg sur.. ikke på noe eller noen.. bare sur.

 

Når vi gikk på ski, var jeg lei.. men ikke lei av noe eller noen..

 

På kvelden gråt jeg som en foss av 37 1/2 ... hele dagen var et mareritt.. stakkars kjæresten min som prøver å gjøre alt rett.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...