Gå til innhold

Talitha???!!!!!!. vilsågjerne...... ???!!!!!

Anbefalte innlegg

talitha:

fikk du menseren på fredag oxo.. da er vi jo helt likt vi da.. hehe

har du snakket med folka... vet du noe om hva som skjer??? spennende......

vilsågjerne:

vi er klar i uke 11.... herregud...... når begynner du å spraye og sånn... "gullfiskhukommelse"...

klemzer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8079619-talitha-vils%C3%A5gjerne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg Aprilmor :)

Jeg starter å spraye den 12,altså neste mandag..

Det nærmer seg nå Aprilmor-uke 11 nærmer seg med stormskritt gitt !!

Når begynner du å spraye...?

Gullfisk-hukommelse er du ikke den eneste som har :0)

startet med spray i dag jeg.. godt jeg leste dette innlegget, for den andre dosen skulle vært inntatt for 20 min siden... sette alarm på mobilen ja.....starter tidligere på spray pga at jeg ikke får blødninger og sånt...

klemzer fra

heisann!!

titter litt innom jeg:)

jeg forstår ikke hvordan dere starter med sprayen før meg, når jeg fikk mensen før dere??!!hmmm... jeg lurer på om jeg skal gå veldig lenge på sprayen siden jeg har uttak i uke 12, og dere i uke 11.Vet dere hvor lenge dere skal gå på sprayen før sprøytene?er dere i det offentlige eller private?

Jeg hører til i Hgsd.

Lykke til :)

klem

oki:) må du ha en blødning før du starter på sprøyta?Det må jeg, så siden mine sykluser er uregelmessige, så tror jeg at jeg må gå ekstra på spray slik at de er sikre på at jeg får en blødning. Slik det ser ut nå, så skal jeg starte med sprøyta på min 40.syklusdag!

Jeg og skal bruke synarela men puregon(tror jeg det heter)

jeg fikk lite bivirkninger sist, så håper på det denne gangen og:)

klem

Annonse

Det stod i skrivet mitt at noen fikk en blødning men ikke alle.

Uansett skulle jeg ta en gravi-test før jeg begynte å stikke.

Jeg starter med spray på min dag 21,og sprøyter 16 dager etter på dvs syklus dag 37....Så det er vel ikke så ulikt ser du...

Vi er så godt som HELT likt "vilsågjerne", du starter bare en dag før meg med spray. Og det er så fint at du er prøvekaninen min altså...;)

Men jeg tror jeg har misforstått litt, jeg trodde at uttaket kom til å skje den 9.mars også, og at innsetting ble da like over helga!?

Er det det som skjer, at de sjekker at alt ser bra ut og at det er noe å hente, og hvis det er det tar de da ut egg den 9?

Vi er mange på st.olav,så flott !

Flippa:Jeg skal på ultralyd den 9 mars,slik at de får sett på eggposene mine.Finne ut hvor mye jeg skal stikke med videre,og når jeg skal sette eggløsningssprøyte.Men uttaket og innsettinga blir i uke 11,altså over helga.

Hilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...