Gå til innhold

Easywalker sky

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt å kikka på denne vognen, ser veldig snedig ut, men sportsdelen kan vel ikke vere så praktisk om vinreren. Virket som skjermen var så liten, blir det ikke en open vogn for et lite barn? Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har denne og er kjempe fornøyd har hatt quinny,mutsy men denne er jeg super fornøyd med.. veier lite (9kg) blir liten når du folder den sammen og den er utrolig god og trille på vinterføre samt på kjøpesenter... søk på den under forum så finner du masse kommentaret om den...

lykke til...

Skrevet

Eg kjøpte denne i går! Den er kjempe fin. Tre av dei som jobba på butikken eg kjøpte hadde denne, og alle var fornøyde. Trur den blir god. Ho eg snakka med sa det var ingen problem å ha den hele tida i tre år, eg har nemlig ikkje råd til å kjøpa ny støtt og stadig. Einaste var at posen som matcha, ikkje var varm nok om vinteren, men det går jo like fint med andre posar.

Skrevet

møtte ei dame i dag som hadde easywalker sky utenfor en kafe mens vi begge sto med hodet oppi vogna. siden jeg har bestilt denne måtte jeg bare spørre hvordan den var!! hun hadde en voksipose oppi vogna, voksi 0-6. det er den største. barnet var kanskje 2 år så det ut til! satt så fint inni der! hun var kjempe fornøyd med den. det var den beste vogna hun hadde hatt!!! liten og lett! og en drøm å kjøre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...