mars-baby Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Satt å kikka på denne vognen, ser veldig snedig ut, men sportsdelen kan vel ikke vere så praktisk om vinreren. Virket som skjermen var så liten, blir det ikke en open vogn for et lite barn? Noen med erfaring?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Hei! Jeg har denne og er kjempe fornøyd har hatt quinny,mutsy men denne er jeg super fornøyd med.. veier lite (9kg) blir liten når du folder den sammen og den er utrolig god og trille på vinterføre samt på kjøpesenter... søk på den under forum så finner du masse kommentaret om den... lykke til...
PrøvLykken Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 Eg kjøpte denne i går! Den er kjempe fin. Tre av dei som jobba på butikken eg kjøpte hadde denne, og alle var fornøyde. Trur den blir god. Ho eg snakka med sa det var ingen problem å ha den hele tida i tre år, eg har nemlig ikkje råd til å kjøpa ny støtt og stadig. Einaste var at posen som matcha, ikkje var varm nok om vinteren, men det går jo like fint med andre posar.
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 møtte ei dame i dag som hadde easywalker sky utenfor en kafe mens vi begge sto med hodet oppi vogna. siden jeg har bestilt denne måtte jeg bare spørre hvordan den var!! hun hadde en voksipose oppi vogna, voksi 0-6. det er den største. barnet var kanskje 2 år så det ut til! satt så fint inni der! hun var kjempe fornøyd med den. det var den beste vogna hun hadde hatt!!! liten og lett! og en drøm å kjøre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå