Trinic & Oe Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Kommer inn her jeg:) Fødte mitt første barn 15 jan, en nydelig liten jente:) Har vært på BIM fram til nå og fant vel ut at det var påtide å flytte videre:) Ønsker meg selv velkommen jeg da:)
TurboPrinsessen:-) Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Velkommen, og gratulerer med jenta:-)
Vestlandske meierier A/S Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 Grattis med jenta og velkommen inn:)
komplett familie Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 Gratulerer så masse med jenta di. Nyt hvert minutt med henne, for nå går det fort!!! Velkommen hit =)
selfangerkjerringa Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 Så det var noe kjent med nicket ja... hehe.. vi prates vel på Januarklubben? Gratulerer med jenta, og velkommen til dib!
Trinic & Oe Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2007 Hehe Stemmer det ja:) Takk og gratulerer selv:) Går det bra med deg og jentene dine da? Det var jente du fikk? Også hadde du ei jente fra før, ikke sant? Tenkte det var på tide å flytte hit, kan jo ikke henge på 3 tri hele tiden;) Blir liksom aldri heelt ferdig der jeg da...
selfangerkjerringa Skrevet 4. februar 2007 #7 Skrevet 4. februar 2007 Jepp, jeg er nå den stolte mor til verdens to nydeligste jenter!!! Jeg og jentene stortrives Litt snørr og forkjløelse hist og her, men det må en vel bare regne med. Knøttemor blir jo herda fra dag 1 omtrent, med alle basillene Lilletrollet drar med hjem fra barnehagen, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå