Gøril og Jesper :) Skrevet 4. februar 2007 #1 Del Skrevet 4. februar 2007 Huff, jeg er så sliten av meg selv. Humørsvigninger hele tiden. Jeg synes så synd på min kjære. Alt går jo utover han, og det er jo langt fra hannes feil. Han er jo verdens snilleste...Gjør alt jeg ber om, og mer til. Men jeg blir ikke fornøyd nei.. I dag er jeg skikkelig deppa, uten at jeg aner hvorfor. Prøver å finne ut av det, men jeg klarer ikke. Egentlig burde jeg være glad, jeg er gravid og det er jo verdens beste følelse, egentlig.. Jeg har jo kjempet med nebb og klør for å få dette til... Og jeg skal få besøk av min beste venninne i dag. Har ikke hatt så mye sosialt samvær i det siste kan man si, siden jeg har vært (og er) mye dårlig.. men det er godt å få besøk allikevel da Men jeg klarer ikke glede meg.. Jeg sitter og smådepper hele dagen, og for to dager siden, lå jeg å gråt i 2 timer for noe kjærestemannen min hadde gjort ett år før jeg møtte han.. Altså, han hadde ikke gjort noe galt, men allikevel så klarte jeg ikke å se det da.. Jeg håper nesten at flere er som meg, ikke at det er noe morsomt å sitte å gråte og kjefte uten grunn, men jeg føler meg relativt gal... Jeg gråter om maten ikke smaker slik jeg forestiller meg det, og jeg får saft servert som er for sterk/svak.. Jeg gråter for alt nå, og slik er jeg ikke til vanlig.. Tror mannen blir litt sliten han også, vet liksom ikke hvor han har meg nå... *Huff, greve seg under dyna, og håpe at humøret er bedre...* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8079359-n%C3%A5r-hum%C3%B8ret-skifter-hele-tiden-et-syteinnlegg/
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #2 Del Skrevet 4. februar 2007 Unnskyld, men jeg lo litt da jeg leste innlegget ditt. Så det komiske i det jeg da, og tenkte at jeg knskje selv blir slik en gang!! Men det har ikke skjedd hos meg enda. jeg er bate sint og frustrert til tider jeg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8079359-n%C3%A5r-hum%C3%B8ret-skifter-hele-tiden-et-syteinnlegg/#findComment-8080001
mildemia Skrevet 4. februar 2007 #3 Del Skrevet 4. februar 2007 Hei gøril med mirakel i magen. Etter og ha lest ditt innlegg ble jeg lei meg, stakkars dame, Men jeg kan tenke meg hvordan du sliter. Jeg trur ikke jeg har det på samme måte som deg,men jeg ble heller ikke glad når jeg etter 2 aborter og tilsammen 7 Ivf. forskjøk klarte og bli gravid. Det eneste jeg tenker på er hvor lenge det holder, nå går jeg inn i mitt 12 svangerskapsuke og de vonde tankene mine slipper mer og mer taket. For att jeg skulle roe meg ned har jeg alerede hatt 2 ultralyder og skal på min tredje om en drøy uke, dette er og annbefale hvis du sliter med det samme. Jeg kan også annbefale fotsoneterapi og akupungtur hvis du sliter med helsa. Men det er også mange som finner en god støtte og snakke med jordmora også, ditt skal jeg på Onsdag. Jeg vet ikke hvor langt du er på vei, men jeg håper virkelig det retter seg snart. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8079359-n%C3%A5r-hum%C3%B8ret-skifter-hele-tiden-et-syteinnlegg/#findComment-8081429
Løyyypeeee!! Skrevet 4. februar 2007 #4 Del Skrevet 4. februar 2007 Hei Dette hørtes slitsomt ut, for omgivelsene og ikke minst for deg!! Håper du greier å se at dette er hormonelt og at du ikke klandrer deg selv. Håper også du har mulighet til å få kjæresten til å forstå det samme, at han er klar over at du egentlig ikke sønker å være slik. Kroppen er underlig, og er ikke alt man kan forstå... Er nok ikke lett å være hverken deg eller kjæresten mens det står på.. Håper du etter hvert kan se det komiske i det, at feilblandet saft utløser tåreflom.. he he... Det positive er jo at åraken er så hyggelig som den er, at du bærer på et lite nurk!! Er nok ikke så lett å være partner i denne prosessen vi gjennomgår, det er jo tross alt vi som kjenner det på kroppen, mens de bare må forholde seg til det utenfra... Vil tro han verdsetter den "stabile Gøril" ekstra mye etter hvert, når hormonene har rast fra seg som verst og verden begynner å framstå som normal igjen.. Tut i vei når du føler for det og ikke klander deg selv... Ønsker deg en fin innspurt på helga... ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8079359-n%C3%A5r-hum%C3%B8ret-skifter-hele-tiden-et-syteinnlegg/#findComment-8082474
Gøril og Jesper :) Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 4. februar 2007 Nå er humøret bedre heldigvis. Huff, er fullt klar over at det er hormoner som herjer i kroppen min. Min kjære ser jo heldigvis det han også, og det er bra.. Jeg ler av meg etterpå da, men akkurat når jeg er mest lei meg, så tror jeg verden kommer til å gå under, helt sant... så må mannen min overbevise meg om at alt er bra, også tar det ei stund, så ler jeg igjen.. Hehe, dette humøret.. Takk for svar jenter :) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8079359-n%C3%A5r-hum%C3%B8ret-skifter-hele-tiden-et-syteinnlegg/#findComment-8087270
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå