Gå til innhold

Så sinnsykt vondt i hodet!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå i sikkert 2uker gått med hodepine,bare ligget å murret oppi der..

men igår da jeg la meg så var det ille,og i morges våknet jeg med hodepine,så minner meg om migrene (har migrene så vet hvordan det er)

Begynner å bli litt svimmel her også, gubben er dratt på jobb,er hjemme alene med lilleugtt,og har tatt 2 paracet,som ikke funker i det hele tatt.

Bøyer jeg meg ned for å løfte opp lillegutt eller plukke opp noe,så banker det som om det var noen som stod med en tromme opp i hode mitt!!

Har hatt protein i urin hele tiden,men blodtrykket har vært fint, var sist på kontroll på onsdagen,og alt var fint da,hadde ikke med urinprøve da.

Men er det noen som har noen gode råd til hva jeg kan gjøre for å lette på hodepinen? få det omså til å gå over til vanlig hodepine,det kan jeg leve meg.

Begynner å få litt synsbedrag her..eller kanskje dumt ord..flimmring foran øynene..og liker dette ikke.

Er i uke 28/29 nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis blodtrykket er fint er det jo ikke svang. forg. heldigvis...

den dritten sliter jeg med:-(

må si jeg føler med deg når man har små barn hjemme!!!

Hvordan er hb da?? er den lav får man ofte sterk hodepine og blir svimmel og uvel.. hvis ikke så går jo influensaen på rundtur nå..

ville ringt legen jeg.. eller legevakten..

svangersk.forg. kan utvikle seg veldig raskt...

ønsker deg lykke til og god bedring:-)

Skrevet

blodprosenten var gått ned fra 12 til 10 på ca. 1 mnd,jeg har bestandig vært svimmel og slik,hele livet,men er den hel... hodepinene som tar knekken på meg.

Har mer eller mindre hatt det hele svg. hadde kanskje to episoder med hodepine da jeg gikk med lillegutt,men nå har jeg hatt det hele tiden,men siste 2 uke har vært ekstreme.

Jeg har muligens begynnelse på svg.kløe,men tror ikke det skulle ha noe å si på hodepine..huff..selv om det bare er 22mnd siden jeg fikk lillegutt,så er det utulig hvor fort man glemmer hvordan det er å være gravid.

Influensa ja,den har vi nettopp hatt og blitt kvitt,det og omgangssyke,så tror ikke det er det,men heller en migreneanfall,men kan jo ikke spise noe annet enn paracet,og det hjelper ikke.

Huff..selv om jeg er i uke 29 nå,og vet hvordan det er å få et barn fortidlig,så er det nesten så at jeg vil at nr 2 skal komme nå så jeg blir kvitt hodepinen,kløen,kynnere,men den skal få være der så lenge den vil da=) skal ikke gjøre noe for å få den ut fortere,det er bra sikkert!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...