Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #1 Del Skrevet 4. februar 2007 Nå skal bare malinga på kortet ditt tørke, så havner det snart i en konvolutt på vei hjem til deg! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 4. februar 2007 #2 Del Skrevet 4. februar 2007 Oi, oi... Maling på kortet tørke?! Får jeg hjemmelaget kort?! Herlig!! Nå gleder jeg meg masse til å få kort!! Er det mor eller barn som har malt på kortet, da tro?? ) Ha en riktig fin søndag du min hemmelige venn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #3 Del Skrevet 4. februar 2007 Maling og maling, det er faktisk bare en bitteliten klatt på kortet, men det er hjemmelaget ja! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 4. februar 2007 #4 Del Skrevet 4. februar 2007 Stor eller liten malingsklatt, jeg synes det høres spennende ut, jeg!! Og så gleder jeg meg til noen hint!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå