Gå til innhold

maser igjen jeg


gullungene 01 og 06

Anbefalte innlegg

lille gutt har jo hvert syk en uke nå. tung i pusten og forkjøla. har våre på berne avd med han kom hjem fredagskveld, kan komme opp med han i løpet av helga hvis han ikke ble bedre. i natt har han hostet voldsomt har hørts ut som han skulle kveles, er like tung i pusten ennå og vil nesten ikke ha mat. spiste ca 10 skjeier med grøt og drakk 30 ml mme i 10 tiden i dag, men han kastet opp alt. ga han et halvt middagsglass i 11 tiden og har sovet siden. hører at det er masse slim nedover og det er det i oppkastet også. er tyngre på kveldene. har spist minimalt de siste 4 døgnene. legen sa at vi måtte gi saft hvis han spiste dårlig for det var sukker i det, man han vil ikke ha det. drikker kun litt vann.

hadde dere reist opp igjen til sykehuset eller ventet?

kanskje noen har noen gode råd og komme med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, jeg tror jeg hadde tatt en tur til på sykehuset, jeg. De har jo folk med erfaring der og de har også mulighet til å ta litt prøver og tester på ham, for å se at han får i seg nok luft og tilstrekkelig næring. Synes det er skummelt med syke små, så jeg hadde nok valgt å ta en liten tur opp dit igjen... Stakkars liten gutt! Masse god bedring til gutten din! Håper han rekker å bli friskere før dere skal til Oslo!

 

I forhold til om han får i seg nok væske så regner jeg med at du følger med på at han har 5-6 våte bleier i døgnet? Jeg synes at man bør ha en litt lavere terskel for å oppsøke sykehus når det gjelder de små, enn det man har i forhold til seg selv. De små kan jo dessverre ikke si hvordan de har det. Så ta en liten tur dit for å få de til å titte på ham i hvert fall.... :o)

 

Og PS. Du maser ikke... Det er jo nettopp det vi er her for! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du beskriver han er han slapp. Ta turen tilbake til sykehuset for en ny vurdering. Om han er syk, tar han naturlig til seg lite mat, men det er væske som er det viktigste. Det virker jo ikke som om han får i seg så mye av det heller - men som -carina- sier - har han våte bleier?

 

Kjenn på magefølelsen din, og går du rundt og er bekymret hele tiden, er det bedre å få en vurdering igjen. Mamman har alltid rett;-)

 

Ååh, jeg ønsker dere såå mye god bedring!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...