Gjest Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 jeg skal på UL på onsdag. noe som egentlig er gangske seint siden jeg da er halvveis i min 20. uke. men er det stor pågang så er det vel det. :) jeg både gleder meg å gruer meg. tenk om legene finner noe som er galt med mitt lille vidunder. :S sannsyneligvis er alt bra men det er litt skummelt også. vi skal vite kjønnet. vi tror det er en gutt, og vi har vært gangske bestemte på det hele tiden at vi tror det er det. mens mage har sakt at de tror dte er en jente. han skal hete Henrik hvis det blir en gutt, men hva hvis det er en jente. ikke det at jeg har noe imot å få en liten prinsesse, men er bare så forbrett på en prins. bare tanker og følelser som måtte ut før den nest største dagen i svangerskapet. :) ps. da vi var hos JM og fikk høre hjertet fikk samboeren min tårer i øynene. tihi er ikke det bare kjempe søtt.. hehe klem klem
endaeintrønder Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Det er spennende ja:) Alt er sikkert helt fint,men har faktisk hatt slike tanker selv,at det er liksom FOR godt til å være sant...man må bare prøve å tenke positivt tror jeg:) Selv skal vi på UL på fredagen,den 9 feb,gleder meg masse,er da 20 uker!Og skal i tillegg snakke med den jordmora jeg hadde da jeg fikk min førstefødte,det skal bli så gøy å se henne igjen!SKal høre om muligheten for planlagt ks da,siden det endte i akutt ks sist gang..krysser fingrene!!KLÆM
endaeintrønder Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 og tror faktisk det her blir en gutt også,men vet jo ikke sikkert da:) spiller ingen rolle!!
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 uff da. dramatikk og greier. får håpe det blir veldig lite av det denne gangen da. og at alt går som det skal. ja det er spennende. du må fortelle hvordan det har gått på fredag!! klem klem
endaeintrønder Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 Skal gjør det Silje21,ønsker deg lykke til på onsdag også jeg,åhh det er sååå gøy å få sett bullen røre på seg altså)))Skal feire 3 års(han fyller den 8 feb) dagen til gutten her også både den 9 og 10 feb,så det blir noen hektiske og glade dager tenker jeg;-) klæææm
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #6 Skrevet 4. februar 2007 men det er da så gøy!! :) :) siden det er masse glade dager. :) :) men du?? jeg ser du har side til sønnen din. jeg vil også lage nettside til babyen i magen. hvordan gjør jeg det?? det er vel et litt stort spørsmål men hvordan kommer jeg i gang. :) :) klem klem
endaeintrønder Skrevet 4. februar 2007 #7 Skrevet 4. februar 2007 silje21:) du går inn på www.piczo.com og registrerer deg der,med navn på siden og passord,og så er det bare og sette igang!Det er helt gratis også Det er bare og spørre!
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #8 Skrevet 4. februar 2007 tihi. tusen takk har sett så mange fine sider der. ville også lage en. :)
endaeintrønder Skrevet 4. februar 2007 #9 Skrevet 4. februar 2007 Det er kjempeenkelt når man først setter igang,jeg klødde hodet av meg til å begynne med,men nå går det som en lek:) Gøy å vise frem da!
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #10 Skrevet 4. februar 2007 skal sende deg adressa når og HVIS jeg får til noe. tihi. :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå