Gå til innhold

April: Neseblod!!

Susan*lillegutt og mini*

Anbefalte innlegg

Noen av deres barn som blør neseblod titt og ofte?

Her blør lillegutt neseblod 1-2gr. i uken..

etter et lite uhell i bhg da en annen unge krasjet i han med akebrette så har hatt blødd neseblod.

Våkner om natten av at han blør,nå i natt var det blod på puta hans,og blødde litt etter å ha stått opp idag.

Både jeg og pappaen har vært plaget med neseblod,t.o.m søsteren min, og alle har blitt "brent" i nesen for det.

Men nå er jo ikke lillegutt så gammel heller da,og er usikker på om de brenner i nesen på så små..heller venter med å se om de vokser det av seg..

men tror jeg skal si ifra nå når han skal på kontroll til øre,nese,hals legen den 14.02,og høre hva han sier.

Jeg begynte ikke å blø neseblod før jeg var 4år,og ble brent i nesen da jeg var 12år.

Søsteren min er 7år og er først nå de har gjort det på henne,men er kanskje forskjellig fra lege til lege hva de mener..

Har hvertfall ikke lyst at han skal gå slik,er ikke gøy,jeg kunne ikke ha svømming,for hver gang jeg hoppet i bassenge så startet jeg å blø neseblod.

Men har også hørt at små barn blør neseblod istedefor å få hodepine..huff..

og jeg ser etter at jeg ble brent i nesen så har jeg fått migrene,og pappaen har også migrene,så til tider er det krise situasjon her hjemme når vi begge sitter der og er lysskye og kvalme,og hodet dundrer og en 2åring springer og roper hehe=)

Håper ikke lillegutt blir plaget med dette,for det er et helvette å ha!

Men noen av deres små som blør neseblod,eller har dere selv erfaring med det,eller vet noe om dette?

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8079125-april-neseblod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

yakk=)

gubben mente vi ikke trengte å spørre,men måtte si det til han at det var nok neppe normalt å ikke være fylt 2år enda, å blø såpass "mye" neseblod som lillegutt gjør,stopper ikke så fort når det først starter heller..så kan jo ikke være så ille å få det skjekket mens vi er der.

Har god tid,for jeg skal inn til ØNH etter lillegutt med øyet,så er jo vi som har timene da,også tar det ikke mange min. å se opp i nesen hans å se om det er noen tynne blodårer eller kar der oppe.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8079125-april-neseblod/#findComment-8102738
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...