Gjest Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Til nå har jeg handlet inn: Barnevogn Bilsete Stellekommode Seng Vippestol Bleiebøtte Voksipose Dyner Klær Sengetøy Stelleprodukter Flasker Brystpumpe Hva mer trenger jeg eller har glemt?? Har 4 uker igjen til termin, så det er vel på tide å få handlet inn siste rest nå..
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Vet ikke om du har litt store gasskluter jeg, de kan være kjekke å legge over skulderen når du skal "rape barnet", i tilfelle det kommer litt overskudd i retur (les gulp)
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 AmmeBH Ammeinnlegg Leker Pledd/helseteppe Kluter (vaskekluter, gasskluter er kjekke) Smokker (om dere har tenkt å bruke det) Flaskebørste (er kjekk for ikke alle vaskekostene som kommer ned i flaske) hmm..kom ikke på mer,men ser ut til at du har fått det viktigste med deg=)
mayaya Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 Kommer ikke på så mye mer nei, men madrass stod ikke på listen din.. Går det inn under seng kanskje? Ellers, håndklær og kluter er vel fint å ha, og så sånne ting som febertermometer, brystkrem og andre apotektinger :-) Ellers har vi kjøpt bæresele, men det trenger man jo ikke med en gang (blir vel det samme som vippestol, forsåvidt...
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 Gå inn på www.danielsbok.com Der finner du en superfin utstyrsliste, og masse annet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå