Gå til innhold

Småirritert på svigermor...

Anbefalte innlegg

Det er vel nå ca tre uker siden vi fortalte til våre foreldre og søsken at vi var gravid. Er 9+5 nå, så ville ikke at de skulle fortelle det videre til noen. Noe som vi presiserte.

I ettertid har vi selv fortalt det til et vennepar, og noen kolleger.

Så en dag ringer mine svigerforeldre. De forteller at et søskenbarn av min samboer har fortalt at hun skal ha barn i september. Og gjør mine kjære svigerforeldre da? Joda, de forteller at vi også skal ha barn!

Jeg ble så sint og irritert at jeg ble helt matt!

Det er en ting å fortelle det til nærmeste familie, men poenget mitt er at vi selv ville fortelle det til de forskjellige når vi syntes at det var ok at de visste.

Nå er det noen som har fått vite det gjennom andre. Og disse ville vi fortelle det til selv!

At det ikke går ann å holde kjæft!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8078957-sm%C3%A5irritert-p%C3%A5-svigermor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner at du er skuffet, det hadde nok jeg også vært. Svigermor burde da forstå at dere gjerne vil fortelle det selv når tiden er inne.

Når det er sagt så tenker jeg som så at dersom jeg ikke selv klarer å holde på denne hemmeligheten, så kan jeg heller ikke forvente at andre skal klare det. Derfor venter vi med å si det til familie til vi syns det er greit at de roper det ut til hele verden om de vil.

Du får si til svigermoren din at hun får respektere at hun må vente med å si det uansett om hun har aldri så lyst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...