Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Da jeg skulle stelle lillegutt i morges oppdaget jeg at han er veldig rød helt ytterst på tissen sin, akkurat der hullet er liksom. Virker ikke som han har noe vondt der, men er jo redd det kan komme til å bli vondt hvis det blir verre. Hva kan vi gjøre for å få det bedre? Bør vi forresten dra tilbake forhuden og vaske under når vi steller han?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Tror ikke man skal vaske under forhuden på gutter når de er så små.
komplett familie Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 Jeg drar ikke tilbake forhuden. Ang rødheten, det er ikke bleien som har klemt litt? Jeg har opplevd det! Da blir de litt rød når man skifter på dem. Se det an en stund du, og se om det går bort.
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 Dette høres likt ut som Elias...han hadde forhudsbetennelse - og det bør man behandle ganske fort. Ring legevakta og få en sjekk - skal smøre med en salve og skylle med lunka vann, så blir det fort bedre. Skal ikke dra forhuden tilbake!!! Elias fikk etterhvert veldig vondt, og jeg så hvite små klumper i potta etter han hadde tissa. Sett noe slikt? Er jo vanskelig om han er så liten enda at han bruker bleie hele tiden. Men om han ikke bare er sår, så ville jeg fått det undersøkt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå