Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Hei, er litt usikker her nå...hadde i går kveld sex for første gang siden fødsel....det gikk helt fint, men vi brukte ikke prevensjon. Fikk mensen tilbake for første gang for halvannen uke siden, og var ferdig med den i begynnelsen av uken som har gått. Før graviditeten har jeg vært regelmessig hver måned. Men nå lurer jeg på om det kanskje kan være mulig at jeg blir gravid igjen. Vil gjerne ha to barn, men lillemann er bare 5 mnd, så synes det er litt tidlig enda. Er det mange av dere som har hatt regelmessig mens raskt etter fødsel som hadde det før, eller har den blitt mer uregelmessig? Uff, ble litt langt det her, men håper noen kan svare, evt gi meg noen synspunkter... Velger å være....
Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 bruk prevansjon hvis du ikke vil bli gravid allerede som du skriver. Jeg hoppet rett inn i 28 dagers syklus igjen bare noen uker etter fødsel. Jeg går på p-pilla nå. ammer ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå