Gå til innhold

Mål på Quinny Dreamybag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet innermålene på Dreamybagen?

Valget står mellom denne og TFK Pro3.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt fra 2 forskjellige at de synes den ble for liten da babyen var 62-65cm. (på vinteren da..)

Skrevet

obs, obs pro3 har liten sportsvogndel, under 80 cm liggedel, min 9 mnd gamle jente var for stor da baggen ble for liten

Skrevet

Det er jo helt sprøtt at bagen skal være større enn sportsvogn delen!!!

Jeg kommer jo aldri til å finne den ultimate vogn for meg!!!!

Vil så gjerne ha en trehjuling med sittedel vendt mot meg!!!

Skrevet

Du har jo Teutonia Spirit S3, duobagen er ca 75x35 innermål, min snart 7 mnd gamle baby har fortsatt plass i bagen med dunpose, god plass med dyne

Skrevet

Jeg lurte på det samme angående mål på dreamybagen. Fikk til svar fra ei som målte sin at den var ca 78 ca lang og ca 35 ca bred. Den er jo oval da og svinger litt inn på midten så vet jo ikke helt hvor disse målene er tatt men tipper det er på det lengste og det breieste. Målte for gøy på vognen til venninnen min som er en EmmaljungaDuo, da var den ca to cm lengre og en cm breiere. Men som sagt dreamybagen har jo en svingform som ikke Duovognen har..

Det er jo klart det er mer plass i en duo enn dreamybag da....

Skrevet

hei det er meg som hadde pro3,

jeg kjøpte en emmaljunga sport combi etterpå fordi den har stor bag og vendbart styre, den er faktisk mykere enn pro3 å kjøre, emmaljungan krenger i svingene og er derfor lettere å manøvrere enn pro3'en som har ganske stiv fjæring. det var uvant å miste håndbremsen, men det handler jo mest om teknikk når du triller : ) den eneste fordelen jeg ser med tre fremfor fire hjul er at i virkelig kupert terreng kunne jeg før løfte opp bakhjula og bare kjøre på fremhjulet, men dette var ganske tungt og noe jeg gjorde sjelden og over få meter av gangen, fjæringa var derimot så stiv at på pukk rista det skikkelig i vogna. jeg er en ivrig skogsturgåer og har testet begge vogner over tid.....emmaljungaen krever mer krefter fordi den er tyngre og mangler håndbrems, men jeg ser det positive i at rumpa og låra jobber i de lengste oppoverbakkene: ) skal man ha trehjuling til terrengkjøring tror jeg man trenger større hjul enn de fleste "fancy" trehjulinger kan tilby og må over på modeller som kun har fremovervendt sportsdel uten full liggestilling.....eller? hvis noen har gode forslag vil jeg gjerne vite : )

har lett og lett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...