Gå til innhold

Jeg gleder meg til Smurfetreff på tirsdag!

Anbefalte innlegg

Hei! Trodde det bare var meg som var opptatt og ikke var på sidene her, men nei, her var det jammen stille.....

Håper dere har ei fin helg! Det har vi. Nå skal vi snart ut på rusle tur alle tre, men først litt melk på flaske.....

Gleder meg til tirsdag!!!!

Fortsetter under...

juhu!!

Joda, det går litt tregt her inne om dagen... Jeg er vel ikke så rask her inne lenger jeg heller! Men hva kan man si - det er noe annet som tar all min tid, kan ikke skjønne det... Det er vel et lignende fenomen hos dere også tenker jeg? I helgen har vi hatt besøk av et vennepar, og vi var i alpinsenteret hele lørdagen! Ida og Thomas stod slalom, mens jeg og emma trillet med "tyttebæra"! Venninna mi gjorde det samme, da hun har ei jente på ett år! Og resten var i bakken... Det var så suuuuuper deilig! Vi kom hjem igjen med røde roser i kinnene, og så riktig så friske ut! I dag har jeg og naboen trillet en lang tur ( må si jeg sleit litt på vei hjem igjen oppover alle bakkene..), og det kan man vel kalle dagens trim!! I kveld har jeg og Ida vært på kino, og sett Olsenbanden i sølvgruvene! Den var faktisk bra, og jeg som trodde det var kjedelig...hihi...der ser man!

GLeder meg til treff hos deg Tonis på tirsdag!! Det blir kos! Hva var adr din igjen?? Send gjerne vei beskrivelse...;;-)

Ha en fin fin fin søndagskveld alla ihop!

klemz

Jepp, jepp!

Etter en vellykket dåp har ting roet seg... litt i hvert fall! Vi kommer en tur på treff i dag. Det kan se ut som varmedress er tingen. I hvertfall for den voksne garde! ;-) Man liker ikke å fryse. Det ser ut som det er helt perfekt vær for den serveringen du har valgt! Det blir koselig! Vi snakkes om noen timer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...