Gå til innhold

Har slutta:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den dagen jeg fikk vite at jeg var gravid sluttet jeg å røyke, ærlig talt skulle bare mangle syns jeg!!Jeg hadde røyka i ca 8 år og det var ikke lett å bare kutte ut og jeg kan fortsatt få lyst på en røyk i dag også. Men poenget er at nå dreier det seg ikke bare om meg.. Har nå vært røyk fri i 4 mnd med god samvittighet!!!

Noen andre som har slutta??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja slutta på dagen jeg også! og haar vært røykfri i 4 mnd. det er kjempedeilig! me gleder meg til røyken jeg skal ta til sommeren!

Men jeg er fryktelig lei mobbinga av de som ikke klarer å slutte helt å røyke! synes de har det tungt nok med sin egen samvittighet om ikke alle på BIM skal gå imot dem! vet selv når jeg røyka før hvis det var noen som mobba meg røyka jeg ihvertfall en pakke ekstrea på trass! ønsker lykke til alle som røyker og har lyst til å slutte! Håper dere klarer det!

Skrevet

Sluttet den dagen jeg fikk bekreftet svangerskapet hos legen, 18 juli. Har ikke savnet det siden... var bare tull å tro jeg skulle slite med å slutte, men vet du hva.. det var bare å gjøre det... Nå har jeg bedre rå, bedre hygiene, jeg vet at barnet mitt har det bedre og det føles søupert å vite at JEG mestret det....

Skrevet

Er nok noe tidlig å si om eg har slutta... Har jo ikkje holdt meg lenger enn litt over ei uka då...

Men sier til meg sjøl at eg ikkjerøykar og håper det holder :-)

Har gjort noen grep, og det har hjulpet. Og så er det god trøst å vita at no er det "bare" hue som er røykesjuk, ikkje kroppen.

Men synes det blir feil å si det er ein selvfølge at alle skal slutta, for det er veldig individuellt kor vanskelig detta er! Og indre stress er slettens ikkje sundt...

Ha ein fin kveld :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...