Gå til innhold

Redd for ny MA!


Engelen*My

Anbefalte innlegg

Nå er jeg skikkelig redd...... Hadde en MA i uke 11 i midten av nov 06! MA'en ble oppdaget på tidlig UL etter blødninger i noen dager før denne! Der fant de et ca 6 uker gammelt embryo som hadde vært dødt i ca 5 uker. MA kom som et sjokk da alle symtomer hadde vært veldig sterke! Alt kom ut av seg selv noen dager senere, så jeg slapp utskrapning. Ble gravid igjen 18 des, altså etter 1 mens etter MA. Ble selvsagt overlykkelig over at jeg ble gravid så raskt igjen:)

På torsdag kom det litt brun utflod og det fortsatte i går..... I går kveld kom det blittelitt friskt blod... I dag er det lysebrun utflod igjen..... I alle fall så langt..... Er kjemperedd for at det er i ferd med å gå galt igjen.... Føler at symtomene aldri har kommet helt i dette svangerskapet heller. Vært trøtt og litt småkvalm innimellom bare og kun litt ømhet i brystene! Noen som har noen synspunkter på dette? Skal på tidlig UL i morgen! Ingen barn fra før og 28 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff.. skjønner at du er bekymret, men det er desverre ikke godt å si hva som er skjedd. Det er jo en del som blør litt tidlig i svangerskapet, og det likevel går bra, så det trenger jo ikke å bety det verste, men med tanke på bakgrunnen din skjønner jeg at dette oppleves skummelt. Bra du skal på UL i morgen så får du hvertfall et klart svar da. Håper du har noen som er glad i deg du kan være sammen med i dag, så du slipper å sitte bekymret alene.

 

Skal krysse fingrene for deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...