Gå til innhold

UVI og prøving

Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pokker altså - nå svir det som et helsike nedi der og jeg må tisse hele tida så det er jo ikke akkurat tvil om hva som er på gang... Og selvsagt har jeg EL en eller annen gang i løpet av uka som kommer. Noen som vet om UVI eller UVImedisin er til (stort) hinder for å få planta en baby i magen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen formening? Har nå sittet med varmeflaske mellom beina, godt plantet under to pledd i kveld og merker at smertene gir seg litt, heldigvis...

Skrevet

Stakkars deg! UVI er noe dritt! Tror ikke det har så mye å si for prøvinga. Men du kan jo nevne det for legen din sånn at du får antibiotika som ikke skader en evt. spire.

Lykke til:)

Skrevet

Hei på deg, og tusen takk for svar. Største hinder med dette her er vel mangelen på lyst til å hoppe i høyet, hehe. Hadde UVI i svangerskapet og fikk da Selexid (tror jeg det het) - regner med det vil være trygt å ta det nå også i tilfelle. Blir vel telefon til doktern i morra (for man bør vel få behandling, eller pleier det gå over?)...

Skrevet

Du kan prøve å dytte innpå masse c-vitamin og tranebær. Kan hende du klarer å få det til å gå over med det. Å drikk kjempemasse, spesielt appelsinjus er bra. Hvis du har blitt litt bedre nå, kan du jo kanskje prøve dette i morgen og ringe legen på tirsdag hvis du ikke blir bedre. Men enkelte ganger må det behandles uansett.

Skrevet

Hehe, skjønner godt at ikke høyhopping er spesielt fristende:)

Skrevet

Det skal nok ikke ha noe så si, så lenge du nevner for legen at du prøver bli gravid så gir han deg nok en medisin som ikke vil utgjøre noen fare for ett evt foster. Selexid skal kunne brukes. Ellers så er det ikek dumt å drikke appelsinjuice nei for det surligjør urinen noe som gir bakteriene dårlige vekstvilkår. Ett annet kjerringtips som jeg har prøvd ganger da jeg har kjent at jeg holder på få uvi er å sette meg i ei bøtte med varmt vann med grønnsåpe i. Grønnsåpa vil trekke ut bakteriene,. Jeg slapp iallefall noen kur og dagen etter var jeg fin.. Skader ikke prøve.

Skrevet

Takk for svar fra deg også, Håpefulle (liker det nicket der, altså :o)! La meg med varmeflaske også i går, og merker jeg er _mye_ bedre i dag, så tror jeg dropper legen. Har drukket endel, også te som samler masse væske i blæra på meg, så tror nesten jeg har fått tissa ut det verste. Skal på jobb i hele dag, så ikke noen anledning til å gjøre mer enn å håpe det går bort av seg selv, så får vi se i morra. Litt oppmuntret nå når det tydeligvis er på vei bort :oD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...