Gå til innhold

brunlig utflod...noen som har peil?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei! dagen før jeg testa positivt,hadde jeg litt brunlig utflod...trodde d var tanta som var i anmarsj,satte i tampong og dro på jobb...senere da jeg tok ut denne hadde heile greia stoppa opp! ikke et spor heller...noen som kan fortelle meg??testa positivt men svakt på tre tester i går og en i dag...er jeg i ferd med å miste før det har kommet i gang,eller er dette vanlig?ikke sett no mer til det der siden fredagen den ene dagen..

 

noen som kan svare?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Da jeg var gravid med sønnen min var det pga småblødninger jeg merka at jeg var gravid. Jeg fant det ikke ut før jeg var seks uker på vei den gang. Det sies jo at en test som er positiv er positiv, hvis bruksanvisning følges. Også denne gangen hadde jeg blødninger i uke seks. Da det ikke bare var brunlig udflod kom jeg på tidlig ultralyd og så en lite hjerte som dunka og dunka. Det er min erfaring i alle fall. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg hadde det også slik da jeg ble gravid nå. Spottet fra dag 28 til morran på dag 32 så var litt lengere enn deg, men på dag 33 fikk jeg positiv test og er nå 5+3, ikke lenge vet jeg, men det er nå en liten spire som har klart seg så langt:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...