Duracellgirl*prøver* Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 jeg var veldig plaget med kvalme og oppkast frem til uke 10 sånn ca.. og endel hodepine. men de siste ukene har jeg følte meg veldig bra i forold til dette med kvalme og oppkast og hodepine. men idag satte kvalmen igang igjen. kastet opp som en gris i dag, huff. sist svangerskap ar jeg konstant kvalm i 7 mnd... huff trodde jeg skulle slippe billig unna nå,men oi da der trodde jeg feil sikkert.
2gutter&2jenter Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Heldigvis har sv.sk.plagene gått en del tilbake, og er ganske opplagt. Men kan bli ekstremt trøtt noen dager, og for tiden sliter jeg med bihulebetennelse og må nok på penicilin nå.....
oktoberjentene;) Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 uff.. stakrs deg som har begynt med oppkast igjen.. fryktet det samme her på torsdag og fredag... men tror jeg bare var sliten.. nå har jeg slappet masse av og sovet mye... første dagen uten kvalm stillende i dag.grudde meg til det, men ser ut til å gå bra =) hurra... håper det fortsetter sånn.... får håpe kvalmen din går over igjen snart da... kanskje du bare er sliten også...
anonyminos Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 hei....jeg er 15+3 idag...sliter veldig med kvalme og oppkast jeg også...så du er ikke alene:) har og en del hodepine, og blir veldig fort svimmel viss jeg står eller går for lenge..... håper det blir bedre etter hvert....for oss begge:)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2007 jeg hadde litt hjerte problemer natt til igår og legen ga meg order om ro og null stress.. er jo mulig at jeg har hatt litt for mye å henge fingrene i og at det er derfor jeg har fått tilbake kvalmen ogoppkastet.. uff..men nå er samboer streng.. jeg skal bare slappe av. hehe.er jo godt det også,men det er så mye som skulle ha vært gjort i huset.. er nesten så jeg sniker meg til å sette på en vaskemaskin når sambo er på do eller ute.. hihi
oktoberjentene;) Skrevet 4. februar 2007 #6 Skrevet 4. februar 2007 vondt å liksom ligge stille å ha dårlig samvittighet for det som skulle vært gjort.. kjenner følelsen.. men ta det med ro noen dager og slapp helt av.... mulig det er det du trenger... la typen din ta seg av huset og prinsen deres for noen dager.. se om det hjelper på formen... viktigst at du og den lille har det bra vet du
Susi og prinsessa Skrevet 4. februar 2007 #7 Skrevet 4. februar 2007 Formen er veldig opp og ned, blir også kvalm og kaster opp når jeg er sliten, forrige helg var jeg veldig dårlig, kastet opp alt, men så gikk det litt over og har vært i høvelig god form denne uka, men med en gang jeg blir sliten(og det skal ikke mye til) blir jeg dårlig.. Så bare slapp av og la typen varte deg opp, det fortjener du:)
Kummin&Lillesel Skrevet 4. februar 2007 #8 Skrevet 4. februar 2007 Jeg er .. straks inne i 15. uke i følge Babyverden og Bim (i morgen).. Og formen er fin. Men jeg tror jeg har litt bekkenløsning. Har holdt meg en del i ro i det siste.. Og da har det ikke vært vondt, så jeg trodde jeg kanskje slapp med skrekken. Men så var jeg og kjæresten og lekte i vannet i svømmehallen en time i går, i tillegg til at vi gikk gjennom en evigstor babybutikk på jakt etter en dåpsgave til ei lite tulle en gammel venn av kjæresten har fått.. Og dette utløste helt klart en reaksjon i rygg-rumpe-lår-regionen Ellers har jeg fått tilbake litt av energien. Er ikke så trøtt som tidligere. Har aldri vært kvalm, og har heller ikke blitt det.
*RutIetutt* Skrevet 4. februar 2007 #9 Skrevet 4. februar 2007 Er 15+3 i dag. Var plaget med ekstrem kvalme de første tre mnd, og kvalmen er her desverre enda, men er mye bedre da:o) Ellers er jeg plaget mjed bekkenet og ble sykemeldt 80% da jeg endelig kom meg tilbake på jobb etter å ha vært sykemeldt for kvalme siden slutten av november...men jobber 60%, og håper det går greit fremover. Er også veldig trøtt denne gangen... Hadde ekstrem kvalme sist gang også, men da var den helt over i uke 10-11...
Alba44 Skrevet 4. februar 2007 #10 Skrevet 4. februar 2007 Formen er i grunn bra. Kvalmen og brekninger ble mye mindre for et par uker siden. Er fortsatt mye trøtt og må ta hensyn til høyt blodtrykk, men jobber 100 %.
nynne78 Skrevet 4. februar 2007 #11 Skrevet 4. februar 2007 Så leit å høre at mange av dere fortsatt er kvalme og slitne. Selv er jeg i veldig god form. Mener ikke skrive inn for å "peke nese" til noen, men heldigvis går det ann å ha uproblematiske svangerskap også. I går gikk jeg en over to mil lang skitur. Vi var ute i fire timer. Det var utrolig deilig å komme ut på ski, noe som er min store hobby. Jeg har irritert meg veldig over manglende sne, så dette var skjønt!! Kjente at formen ikke var helt som før og at jeg ble litt mer anpusten i motbakkene, men det gikk veldig greit ellers. For øvrig kjenner jeg INGEN TING!! En liten kul begynner å anes nederst på magen, noen dager blir den tydelig, mens andre dager helt borte. Gleder meg til det blir litt mer synlig. Enn så lenge passer alle klærne helt fint. Lykke til alle med god og dårlig form!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå