Gå til innhold

Når kan jeg forvente EL???

Anbefalte innlegg

Jeg har fortsatt ikke helt regelmessig tantebesøk, etter ma i august - mot klokkepresise besøk tidligere..... Det kan se ut som at jeg har syklus på rundt 26 dager nå, men sist begynte jeg å spotte etter 23 dager..... Vi har nå bestemt oss for å prøve ordentlig - og nå lurer jeg på : Når kan jeg forvente å få el denne måneden????

Er nå ni dager siden jeg begynte å spotte, begynner jeg å nærme meg, eller må jegg regne fra når tanta virkelig kom igang???

Takknemlig for svar:-))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8078323-n%C3%A5r-kan-jeg-forvente-el/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har heller ikke regelmessige sykluser, men har lagt merke til at jeg får eggløsningssekret/slim når tiden for el nærmer seg.

Sist fikk jeg slikt sekret dagen før el-test slo ut.

Kanskje el-tester er en god ide?

Du kan lese om sekretet på www.pernille.info

Ellers er det visst lurt å ha sex annen hver dag, hvis det er mulig å få til!

hei evigoptimist. Jeg har ofte sykluser på 26 dager. Du må regne dag 1 som dagen du blør rødt blod og altså ikke dagene du bare spotter. Jeg pleier å få utslag på el-testen på dag 11 de gangene jeg har 26 dagers syklus. Har el-testet i over et år så jeg har litt av et tallmatriale nå. Etter at jeg begynte å tempe ser jeg at tempen gjerne stiger på dag 13, altså må jeg ha hatt el på dag 12.

Jeg foreslår at du bruker el-tester. Et annet tegn er jo el-slim. Jeg har dette et par dager før el-testen slår ut. Dette er sikkert velig individuelt.

Antar at du har el sånn ca til neste helg hvis du er på dag 6 idag. Det må vell være helt perfekt med el og helg samtidig.

Lykke til.

klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...