Gå til innhold

Lillemor!


Lillypia

Anbefalte innlegg

Heisann:) Mente jeg leste du hadde en jente med hoftedysplasi og lurer på hvordan det går med dere? Og hvilken oppfølging dere får i forhold til dette?

Barnelegen mistenkte dette på snuppa mi også så vi fikk ultralyd 1.dagen etter fødselen. Men hofta hennes var bare noen grader feil så de valgte å ikke sette på henne pute og så skal jeg på ny ul om en uke nå. Da er hun 6uker. Lurer på hva de finner ut av da!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) Det stemmer det ja.Det går bedre nå,synes det var tungt i begynnelsen fordi jeg føler jeg blir frarøvet spedbarnstiden,og alle de skjønne klærne forsvinner under den stygge puta. Det siste er jo bare en bagatell da..

Men en venner seg til alt!

 

Her i området er det ingen oppføging, kun røntgen etter 4 mnd for å se om hun får den av. Men jeg vet at noen sykehus har oppfølging med UL 1 gang i mnd.

 

Sofie hadde bare lettgradig HD men de valgte å sette på pute fordi jeg har hatt det.

 

Håper det ordner seg for dere,og at dere slipper unna puta.

Men om dere må ha det,så kan jeg trøste deg med at dere venner dere til den fort.

 

Masse lykke til!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk:)

 

Skjønner du synes det var tungt ja, jeg ble helt fra meg da de sa hun kanskje måtte bruke pute. Ble så glad da ul-dama sa det var en såpass liten skjevhet at vi slapp. Men ganske spent på hva de sier på 6-ukers ul! Har ingen hd her i familien så. Håper du snart får ta den av og bruke alle de søte små klærne da:)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...