Gå til innhold

På føden for kontroll..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff.. skal inn på føden for kontroll.. Men føler meg så dum.. Har vært der så mange ganger, å det har ikke vært noe...

Men må jo passe på den lille babyen=) Å bra dem vil sjekke da=)

Flere som har vært mange ganger på føden for sjekk av div. ting som også føler litt på det, å syns et er ekkelt å ringe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke vært inne, denne gangen.. men var inne sist gang jeg gikk gravid pga mye blødninger...

men jeg syns det er flott at de er der, at vi kan ringe dem hele tiden, i steden for å sitte hjemme å være bekymret. Selv om det ikke er så sjekt å ringe... men de sier jo at vi skal ringe så då ringer vi når vi føler på oss at vi trenger en ekstra sjekk.

Håper at det går bra med deg og den lille

Skrevet

jeg har vært der veldig mange ganger, pga at jeg har vært en god del bekymra og redd for at noe skulle vært galt. Men som de sier, er det bedre at du sjekker en gang for mye;) Det er jo din baby og dine følelser, og du som bestemmer om du skal inn til en ekstra sjekk eller ikke..=)

var der så ofte en periode at hu dama i resepsjonen sa bare "sitt ned å vent" når jeg kom inn, visste hva jeg ville! hehe =P

så du er ikke alene;)

Skrevet

Jeg har vært på sjekk 4 ganger og føler meg like dum hver gang jeg ringer.

Jeg har hatt veldig lite liv i magen og hatt to små vannavganger og regelmessige maserier i 36 timer i strekk. Noen av de som jobber på føden er frekke og sure men de fleste er jo greie, det er jobben deres å ta vare på oss bekymra gravide. De ber deg ikke komme på sjekk hvis de ikke mener det er grunn for å sjekke.

Det er viktig å få sjekket når man er usikker ting kan gå galt og det vil vi jo unngå er det de har sagt til meg.

Du er altså ikke alene om å føle deg litt masete og hysterisk, vi er nok mange i samme situasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...