Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er 6 +2 nå og sliter med kvalme gjennom hele dagen. Våkner om morgenen av at jeg er veldig kvalm. Føler jeg må spy, men greier det ikke. kan våkne om natten og bli liggende å grue meg til jeg skal på jobb. Blir så forferdelig sliten av å gå rundt å være kvalm og trøtt. Jobber 100% i en barnehagen hvor det er mange barn og heller lite voksne. merker at tålmodigheten min på jobb er begrenset. Vil bare gråte og være hjemme å sove. Skal til legen i morgen, og kommer til å be om sykemelding. Føler meg stresset og helt tom. Vil bare gråte.... Har slitt med depresjoner i mange år, og har gått på cipramil for det. trappet gradvis ned for å bli gravid. Ønsker ikke å bruke medisiner under svangerskapet. Nå er jeg så forferdelig redd for å ikke bli tatt på alvor av legen min. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Vil jo bare glede meg over å være gravid. Det blir fort overskygget av at jeg gruer meg til å gå på jobb.

Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8078232-god-nok-grunn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, absolutt god nok grunn til å be om sykemelding!

Si at du vil ha sykemelding. Og fortell det du skriver her. Kan være lurt å skrive alt dette ned på en lapp, og viss du ikke klarer å si det, så kan du levere lappen....(har levert lapp selv en gang- bedre enn å gråte....)

Men det er ikke lett å gå hjemme.... så prøv å gå en tur hver dag.

Var selv deprimert i vel et år. Bedre nå, men er nå gravid i 10 uke og sykemeldt i to uker nå- merker at jeg blir tyngre av å gå hjemme. Men jeg bør heller ikke være på jobb nå.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8078232-god-nok-grunn/#findComment-8088022
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...