Gå til innhold

Tre små:-)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Må bare si at det så godt å ha deg her som gir så mange "helseråd":-)

Takk for at du tar deg tid til å svare:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Holder bare hodet klarere i ammetåken med det! Det er jo faget mitt;-) Men dere får si ifra om jeg legger ut for mye om mine saker, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tenkt på at jeg skulle ha sagt takk til deg for alle dine gode, lange svar. Blir jo nesten juli-klubbens egen "huslege" du... :o) Håper ikke du blir lei av å "jobbe" i fritiden! ;o)

 

Men jeg synes også at du skriver masse koselige svar. Du svarte meg så godt på det spørsmålet om Karstens diare, da du helt på slutten av tråden skrev noe om det å være mamma... Det går jeg og tneker på nesten hver dag, jeg! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! Takk skal du ha!

 

Ja det å være mamma er "vondt-i-magen"-godt, helt fantastisk og til tider ganske skremmende! Jeg vil vel aldri få så betingelsesløs kjærlighet som fra mine barn, og de får også det av meg!

 

Det samme kan man vel si om å være lege - veldig morsomt og noen ganger skremmende!

 

Svarene mine blir vel lange for jeg har vanskelig for å fatte meg i korthet;-) Det er jo hyggelig om noen har nytte av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil også benytte anlednigen til å takke. Må innrømme at jeg på flere av innleggene mine håpet at du så det og tok deg tid til å svare, og det gjorde du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke hva slags forhold du har til sykdom på barna dine? Det hadde vært spennende å høre! Jeg mener, jeg har jo ikke greie på medisin, og utryggheten og uvissheten om hva disse symptomene kan være, er det som plager meg. Det er godt når jeg får svar på det. Men på den annen side kan det vel kanskje være like stor "plage" å ha utdanning innen medisin og kjenne til alle sykdommer og lidelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakerns barn og skomakerns barn osv...

 

Nei, det er helt rett som du sier, at det til tider kan være mer skremmende å se barna syke, for jeg er i løpet av studiet oppdratt til å eliminere det som er farlig først... Og det er ikke alltid det lar seg gjøre på stellebordet, nei! Jeg har vel kanskje lært å ha litt is i magen. Eldste hadde et par dager med vondt i magen, og påfølgende hvit avføring sett av pappa.. Den natten sov jeg ekstremt dårlig, og var til ultralyd med ham neste dag - som selvfølgelig var helt normal! Jeg lærte da at hvitfarget avføring ikke nødvendigvis behøver å være avklemming av galleveier grunnet f.eks. en svulst, men jernmangel pga for stort yoghurtinntak;-)

Barna og jeg har også fastlege - en god kollega som er veldig grei å spørre. Da får jeg en tredjeperson til å kjenne på kuler og klumper, og vi er salig enige;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...