Gå til innhold

Kløper dere brystpumpe????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått så mye forskjellige råd ang brystpumpe at jeg blir forvirret. Tenkte derfor å høre hvordan dere har gjort det.

Kjøper dere inn brystpumpe før fødselen eller venter dere og ser hva behovet blir?

Har noen erfaring med Avent sin manuelle pumpe? Fristende å kjøpe den i stede for den elektriske ettersom den koster halve prisen.

Andre som har anbefalinger ang type brystpumpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter til etter fødselen og ser om jeg har behov for en... Kjedelig og bruke penger på ting som aldri blir brukt....

Skrevet

sist så kjøpte jeg inn før fødsel, jeg kjøpte avent sin manuelle bryst pumpe.. jeg var kjempe fornøyd med den... men så pumpet jeg meg ikke så veldig mye... men pumpet meg litt sån av og til slik at pappen skulle få gi litt....

men jeg viste også at jeg skulle i bryllupp 2 mnd etter fødsel så jeg viste at jeg trengte å pumpe meg slik at besteforeldrene kunne gi mm til den lille. Det gikk kjempe bra det...

Skrevet

Jeg har kjøpt den manuelle til Avent også. Jeg har sett hvor ille noen venninner har hatt det når de har fått brystspreng (typisk på en lørdag etter stengetid) og måtte handmelke hele helga... Så for meg er den en billig forsikring mot vondter :-)

Skrevet

Jeg kjøpte den manuelle til Avent etter forrige fødsel, tror det var et av de beste kjøpene jeg har gjort!! Brukte den kjempemasse, både når jeg var sprengt og rett etter fødselen når jeg var skikkelig sår. Kommer definitivt til å kjøpe en ny denne gangen også, sammen med en skikkelig feit krem man kan smøre på såre brystvorter!!

Skrevet

Jeg venter og ser an behovet. Kanskje har man ikke bruk for noe som helst, kanskje har man bare bruk for litt (da kjøper jeg manuell) og kanskje må man bruke den mye (da blir det elektrisk).

Skrevet

venter til etter fødselen, det er jo ikke sikkert jeg trenger den...

Skrevet

Jeg har planlagt mye pumping da jeg skal begynne å jobbe litt igjen etter bare 6 uker. Belager meg derfor på å kjøpe en elektrisk. Har hørt flere som savner pumpe de første dagene på sykehuset og hjemme, så jeg kjøper før. Men hvis jeg mot formodning ikke skulle klare å amme, så har jeg tenkt som så at tar jeg ikke av emballasjen så er det jo bare å bytte den inn igjen. Enkel løsning.

Skrevet

Jeg kjøpte Avent sin kombinert elektrisk og manuell.

Når jeg hadde født, meldte behovet seg akutt, og mannen min måtte ut å handle, grusomt m brystspreng.

Jeg brukte min masse, siste måltid på kvelden ga Pappan fra nurket var 3 uker gammel, slik at jeg fikk sove litt.

Fungerte bra for oss, og jeg kommer til å bruke den masse neste gang også..

Lykke til.

Skrevet

Tenkte å føye til det jeg også, har ikke tatt den ut av pakken, så kan jo bare bytte den i noe annet hvis jeg ikke bruker den..

Skrevet

Har kjøpt chicco manuell brystpumpe. Den kosta berre 250 så då er det ikkje krise om eg ikkje kjem til å bruka den så mykje. Bur langt frå butikkar så derfor er det jo ekstra greit å ha det i orden før fødsel. Er liksom ikkje berre å stikka innom å kjøpa ein ettermiddag.

Gjest otilie79 **fødeklar **
Skrevet

Har kjøpt jeg også, hadde det begge gangene før, og er sikker på at jeg kommer til å få bruk for den nå også:)

Veldig greit å ha hvis man er borte fra babyen eller man har vært på fest og drukket masse eller spist noe babyen reagerer på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...