(=snart mamma til twins=) Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 kordan kjennes di ut? nesten som luftbobler bare i ryggen??? eller e d vondt?
mayaya Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 aha - dette hadde jeg også tenkt å spørre om.... *dytte*
cec26 Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 Sånn jeg opplever det er at det kjennes ut som jeg må på do og bommelom... litt sånn mageknip i magen....
(=snart mamma til twins=) Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2007 men alle sier jo at d murrer i ryggen.. d murrer ikke i min rygg når eg må bommelomme ihvertfall. får bare litt "trang" mage =) men d e kansje forskjell på kor murringene kommer?
(=snart mamma til twins=) Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2007 andre som vet?
VinterGutten-gullet:) Skrevet 4. februar 2007 #6 Skrevet 4. februar 2007 trodde det var sånn som det kjennes ut noen dager før mensen kommer jeg... ikke vondt, men at du lissom kjenner at mensen kommer.. noen kjenner det i magen, jeg kjenner det nederst i korsryggen.....
kfitjar Skrevet 4. februar 2007 #7 Skrevet 4. februar 2007 Jeg opplevde det som svake mens smerter, eller som beskrevet over når du venter mensen så har du kanskje litt vondt i magen. Jeg syntes ikke det mintes om luftbobler, og det var ikke vondt, men litt ubehagelig.
Cicci79 - ble mamma 16.02 Skrevet 4. februar 2007 #8 Skrevet 4. februar 2007 Ja mine er på en måte en blanding av luftbobler og menssmerter, og kan til tider være nokså vonde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå