Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 stemmer det at dette er en størst plage i 1. og 3. trimester? og at i 2.trimester er det en mindre plage?
endaeintrønder Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 ehem..syns jeg renner på do like mye nå som i 1 trim jeg:) men er sikkert forskjellig for alle!
mammatil2*06&07* Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 det sies det ja, men jeg synes at jeg må tisse hele tiden jeg.... faktisk mere nå enn i 1.trimester..... er blitt så vant med løypa, at jeg av og til har gått i søvne på do=)
*panama* med to søte små Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 Jeg er 20 uker i dag og jeg løper ikke på do om natta enda:o) Har ikke vært plaget verken i 1 eller 2 tri så langt,nyter det så lenge det varer;o)
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 Jeg var oppe på do om natta i 1 tri. og er det også nå i 2. tri. Litt slitsomt til tider, da jeg noen ganger ligger leeenge før jeg sovner igjen.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 4. februar 2007 #6 Skrevet 4. februar 2007 var ikk oppe noe på 1trim men nå har jeg vært oppe 1til 2 ganger pr natt i hele 2trim.Skifter til 3trim i morgen.
Gøril og Jesper :) Skrevet 4. februar 2007 #7 Skrevet 4. februar 2007 jeg går på do i ett sett jeg. Kjennes ut som om jeg MÅ tisse kjempemye, og når jeg setter meg ned, så kommer det bare noen dråper.. Var på do 7 ganger i natt, og er relativt sliten av det, særlig fordi det ikke kommer noe ut.. Hadde det ikke sånn på 1.trim, ikke så mye i allefall..
MathildeC Skrevet 4. februar 2007 #8 Skrevet 4. februar 2007 Det varierer litt med meg hvor ofte jeg går på do om natta. For tiden er det ca 1 gang men det har vært opp til 3. Et tips jeg hørte på radioen er at hvis man klarer, så ikke slå på lyset på badet. Dette kunstige lyset gjør at det er vanskeligere å sovne igjen etterpå. Dette knepet virker i hvert fall for meg, jeg sovner raskt. Siden jeg har en tendens til å bekymre meg for ting om natta, prøver jeg også raskt å komme på noe hyggelig, og så ligger jeg og tenker på det til jeg sovner igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå