Gå til innhold

Merker dere forskjell nå ???


mummiboy 21.07.06

Anbefalte innlegg

Sover de lengre etter at de har begynt med middag??

Vi begynte med middag på tirsdag ( 1/2 Glass), og etter det så har han sovet hele natten fra halv 8 til 9 - 10 morgenen etter ( uten mat) Han sov lenge før også, men da våknet han bestandig 1-2 ganger pga at han har mistet smokken.( Jeg har sovet dårlig pga av at jeg tenker på krybbedød, så da må jeg opp å se på han) Er dette bare tilfeldig eller ?? Andre som har merket at de sover lengre nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skulle akkurat til å skrive et innlegg om dette selv. Vi har slitt veldig med søvn (spesielt jeg siden jeg ikke klarer å sovne mellom ammingene, opptil 5 ganger om natten). De siste dagene har hun fått middag i tillegg til to solide grøtmåltider, og hun har kun vært oppe en gang for mat! Hun er jo ikke til å kjenne igjen :-) Ingen mørke ringer under øynene heller! Må være utrolig godt for ho å være uthvilt!

 

Så ja, jeg merker at hun sover lengre! *men krysser fingrene for at det varer* hehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sover lengre på dagtid, legger seg tidligere på kvelden og sover lenger om natta uten å våkne. Hun våkner tidligere, men det gjør egentlig ingenting så lenge hun er flink om natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi ikke merket positiv forskjell:( Han har blitt mer urolig, og jeg tror kanskje han ikke får i seg nok væske iløpet av dagen:( Hvor ofte drikker deres? og hvor mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke merket noe særlig forskjell,patrick sov som regel hele natten før han fikk middag. Men han blir kanskje trøtt litt tidligere....har ikke tenkt på at det kan være årsaken til at han har blitt tidligere trøtt i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke merket noen positiv forskjell her heller!! Hun er mye mer urolig, og våkner flere ganger kveld og natt!

Prøver å gi mat så ofte som hun klarer å gape på dagtid;-) Hmmm, tror jeg må sette de små grå i sving, men det er litt vrient for de er dekket av ammetåke;-)

Men jeg trøster meg med at dette bare er en periode;-) Klarer meg vel noen måneder til med mindre søvn også - har klart det før:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Niklas får 3 flasker med 150 ml ( ikke bastandig han drikker opp alt ) så får han vann til måltidene, tilbyr han også vann titt og ofte ellers. Han liker vann veldig godt! ( smiler og gliser bare han ser koppen )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...