har fått lita pia Skrevet 4. februar 2007 #26 Skrevet 4. februar 2007 er i uke 22 og var nesten helt oppe på startvekten min 66 kg (er 172) ,men så blei jeg syk og gikk ned til 64.5. men det kommer vel fort på igjen tenker jeg..bare jeg begynner å spise skikklig igjen...
MammaTilNick Skrevet 4. februar 2007 #27 Skrevet 4. februar 2007 jeg er i uke 27+3...og jeg har gått opp til sammen 8kg..ikke så værst det egentlig
MomInUSA Skrevet 4. februar 2007 #28 Skrevet 4. februar 2007 Dere som er veldig redd for aa legge paa dere for mye - husk at hvis dere ammer etter at babyen er foedt saa gaar du ofte ned en del i vekt (kroppen bruker mye energi og fett lager naar man amme og produsere melk) og det hjelper mye paa aa bli kvitt noen ekstra kilo om man legger paa seg litt. Husk at mange blir tynnere enn de har vaert foer etter foerste barn. Ikke vaer saa bekymret for et par ekstra kilo - vi har en hard job i vente og trenger litt aa gaa paa!!! Men alt med maate selvfoelgelig..
fox`y Skrevet 4. februar 2007 #29 Skrevet 4. februar 2007 hehe ja d finnes masse go mat ja.. jormora mi er streng ho ennå jeg har vært påpasselig hele tia egentlig..men fikk beskjed om å passe kostholdet.. så nå er d kunn knekkebrød,middag og frukt i moderat mengde( ikke banan og druer)... ble nesten lei meg jeg.men legen min reagerte ikke på vekten..han sa siden jeg var blitt så slank i sommer så kan d vær derfor vekten raste opp.. har en sønn på 1 1/2 år fra før sjø... men håpe no d går av når vi før da hehe..vi e ikke feit næi bare gravid d e sant d =O) kos dæ masse videre da.. tru faktisk vi ska på ul på samme dag æ på st.olavs.. va d ikke den 9 feb du å sku=O)
~hope~ i 7.himmel Skrevet 4. februar 2007 #30 Skrevet 4. februar 2007 enig med momInUSA,hvorfor tenke så og bekymre seg over vekten.vi legger på oss ulikt og trenger vel noe å tære litt på etter fødsel også. selv har jeg gått opp 5.8 kg siden før jeg ble gravid og jeg er 19+6 idag. alt med måte selvfølgelig,men det er vel ikke om å gjøre å gå opp minst mulig heller..?
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #31 Skrevet 4. februar 2007 Jeg hadde lagt på meg knappe 4 kilo da jeg var på kontroll i uke 24. Er i uke 26 nå. Sist la jeg på meg 5 kilo totalt, så den ryker nok med glans denne gangen.
Lone35 =0) Skrevet 4. februar 2007 #32 Skrevet 4. februar 2007 Har lagt på meg 800g ifølge vekta i morges. Håper jeg holder meg under 10kg, det skal av etterpå også. ( For store forhåpninger men..) Mine to første ga meg 20kg og 25kg ekstra å bære på til termin. Jeg har aldri kommet helt ned etter det. =0) Noe er det som har satt seg fast etter dem altså...knis!
Emilie Jeanette&Linus Matheo Skrevet 4. februar 2007 #33 Skrevet 4. februar 2007 er 27+6 - lagt på meg 5 kilo... forrige svangerskap hadde jeg gått opp 9 kilo i uke 28.. men likevel ble det bare 14 kilo totalt, 2 uker over termin.... blir nok noe av det samme denne gangen også.. satser på at det ikke blir mer iallefall...
VinterSol+2 Skrevet 4. februar 2007 #34 Skrevet 4. februar 2007 haha, nå måtte jeg nesten ut og veie meg jeg også.. har ikke egentlig tenkt så mye på vekt.. Er i uke 20 og har gått opp 2kg fra startvekt, stod det. Men så er startvekt målt om morgenen, mens dette er på kvelden.. og normalt sett pleier jeg gå opp 1,5-2kg iløpet av en dag.. og så ned til neste morgen.. så jeg vet neimen ikke jeg. Vet jeg gikk ned noe da jeg var matforgiftet da. Men de kiloene som kommer de kommer,, prøver å spise sunt og normalt jeg..
babyphat2 Skrevet 4. februar 2007 #35 Skrevet 4. februar 2007 er i uke 19...har tatt av 6-7kg... vært veldi dårli!
Twins i magen <3 Skrevet 4. februar 2007 #36 Skrevet 4. februar 2007 Er 20+4, og for en uke siden når jeg veide meg viste vekta at jeg hadde gått opp 5 kg. Er jo ikke sååå masse, men jeg er heller ingen magerpinne fra før, og kiloene kommer vel endamer mot slutten Blir en tøff jobb etter fødselen... (men kunne godt tenkt meg at foreldrene mine ikke hadde påpekt det omtrent hver gang jeg putter noe i munnen!! Har jo aldri vært så påpasselig som nå med hva jeg putter i meg...)
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #37 Skrevet 4. februar 2007 er 15+3 nå og endelig har vekta begynt å gå oppover etter å ha rast ned nærmere 10 kg... så nå kan jeg skryte av å ha gått opp en kg!!
DieselDoris & Synne 06.06.07 Skrevet 4. februar 2007 #38 Skrevet 4. februar 2007 er i uke 20, lagt på meg 3,5 kg. Spiser små, hyppige måltider + masse frukt. Er førstegangs, så det blir interresant å se utviklingen videre :-)
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 4. februar 2007 #39 Skrevet 4. februar 2007 Er i min 27.uke og er 3 kg lettere enn ved første kontroll i uke 8. Har vært kvalm til ca uke 17. Gikk ned 7 kg i begynnelsen og har lagt på meg 4 av dem til nå.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 5. februar 2007 #40 Skrevet 5. februar 2007 Jepp, gått opp nesten ti kilo på 25 uker.
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #41 Skrevet 5. februar 2007 Jeg er 26+2 og har fått opp 8,5 kilo til nå..
Søtnosmamma Skrevet 5. februar 2007 #42 Skrevet 5. februar 2007 Uke 25 og 4 kg tyngre. Tar det som det kommer. Spiser som vanlig så om jeg blåser opp nå er det vel meninga at jeg skal gjøre det.
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #44 Skrevet 5. februar 2007 Lagt på meg 7 kg og er i uke 28. Egentlig fornøyd med det, men det dobler seg vel fram mot fødselen.
Bebbies i magen Skrevet 5. februar 2007 #45 Skrevet 5. februar 2007 Jeg har lagt på meg 6 kg nå. Er 23+4. Jeg syntes kanskje det høres mye ut egentlig, men jeg var ganske tynn når før jeg ble gravid, så jeg må vel nesten forvente at jeg går opp litt. Hadde håpet å ikke gå opp mer enn 10-15 kilo, og det håper jeg fortsatt.
lite jentenurk Skrevet 5. februar 2007 #46 Skrevet 5. februar 2007 Er 19+1 og har lagt på meg 7kg sukk. Putter vel i meg for mye
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #47 Skrevet 5. februar 2007 ser ut som jeg har lagt på meg kjempemasse, men vekten har ikke økt med mer enn 1,5kg på mine 13 uker. ser veldig lubben ut over alt,så får ikke vektøkingen til å stemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå