Gå til innhold

Lagt på dere mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes jeg har lagt på meg masse jeg,er inn i min 19 uke,og vekta viser 7 kg mer enn ved start..Vet det kansje ikke er mye i forhold til enkelte da,men jeg er ikke akkurat Sylfrid fra før,så det hadde ikke gjort noe om babyen hadde tæret på meg istedet:) Sist la jeg på meg 18 kg,håper for guds skyld jeg ikke blir så tung,når jeg veide mer i utgangspunktet denne gangen da:/ Får vel legge meg i hardtrening etterpå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har lagt på meg akkurat 10 kg (21+3). jeg la igrunnen på meg de kiloene ganske fort og det har flata litt ut i det siste. jeg er veldig høy og tynn til vanlig og har svært mange cm å fordele kiloer ut over. forrige gang la jeg på meg over 20 kg, og det rare er at den gang - som nå - synes det liksom ikke. annet enn midt foran (og litt på siden:). så jeg vet ikke jeg, hva de kiloene består av og hvor de legger seg.

nå er jeg nesten 10 år eldre enn sist og regner nesten med at det vil bli litt vanskeligere å bli kvitt alle kiloene denne gangen.

Skrevet

Trønder her og:) Lagt på meg 5 kg og er i uke 17. Og det er jo nå fremover kiloene kommer..uff uff. God matlyst har skylden.

La på meg 18 kg sist jeg også, noen for mye det ja..

Heldigvis går de fort av, men en føler seg ikke akkurat lekker før og etter fødselen. Føler meg stor nå allerede.

Skrevet

Ja huff:/ Heldigvis er jeg selv høy(180 cm),så kg fordeler seg bra da..Men føler allikevel dette blir tungt altså,sliter med ryggen i tillegg(er operert 3 ganger og avstivet) så det gjør ikke tingene lettere akkurat..

Skrevet

har lagt på meg 3-4 kilo ca, er idag 19.uker på vei...

la på meg 14.kilo sist,så jeg regner nesten med at det blir noe oppi det hugget når jeg nærmer meg ferdig gått, men det forsvant jo fort sist, håper det gjør det nå å=)

Skrevet

Ja forrige gang forsvant ca 10 kg bare på de dagene jeg lå på St Olavs da:) Håper på det denne gangen også..Ellers blir det Grete Roede og gulerøtter framover!

Skrevet

jeg veier nå 200g mindre enn på første kontroll hos legen i uke 12.

jeg er vel heldig tenker jeg, men kiloene kommer nok til meg også. :) :)

Skrevet

hehe,høres ut som du har planen klar allerede=)

ja, det forsvant fort sist..... fikk sjokk da jeg gikk på vekta da vi kom hjem fra barsel. 11.kilo lettere=)

tantejenta mi var med meg på badet, å hun presterte å si

"jøss tante, DU har virkelig jobba ja"=)

kan vell mildt sagt si det ja=)

Skrevet

hehe,jepps plan Sylfrid skal igangsettes like etter fødselen altså..Må jo komme inn i bunaden til dåpen også..gulp..

Skrevet

Er nå i 16.uke, og har ikke lagt på meg ennå, men har mer enn nok å ta av :o)

Skrevet

jo,du sier noe der.. sist fikk jeg låne søster sin bunad, hun har samme som meg, bare litt større.. å den passet fint....

hadde ikke sjangs å få på min.... har ikke brukt den siden 2.år før jeg ble gravid, å frontpartiet var blitt litt større ja siden sist=)

skulle ikke få hempen igjen over brystet=)

Skrevet

jeg er i uke 17 å har lagt på meg 11 kg=O((((

Skrevet

fox'y

d finnes jo så mye god mat vuttu,søren klype as..syns jeg eter HELE forbanna tia jeg:/ Jeg burde absolutt passet på vekta altså,men så gofler jeg istedet da..Takk og lov maser ikke JM på at jeg bør passe meg da,hun har faktisk ikke sagt noenting om vekta mi!!(HEEEELT utrolig..)Vi kan trøste oss med at vi er ikke feite da,bare gravide,hehe!!!

Skrevet

Jeg hadde nok lagt på meg enda mer om jeg ikke hadde gått tur hver eneste dag. Så jenter..ut å gå!

Skrevet

Jeg har lagt på meg 2,2 kg i uke 24+2Sist la jeg på meg 10 kg i alt, håper jeg er like heldig denne gangen!

Skrevet

Jeg er straks ferdig med uke 20, er 20+5...

Og jeg har gått ned ennå hittill jeg... men IKKE lenge..

hehe

Veide meg nå nemlig, og det er 100gram igjen til startvekt..

Var IKKE liten og nett før jeg begynte da, men heller ikke overvektig..

Skrevet

Jeg har gått opp 5 kilo jeg.. hehe.. er 16+4... så det er vel veldig individuelt.... sulten hele tiden jo =o)

Skrevet

har tadd av meg 2 kg. og eg e i uke 15+6. håpe eg ikkje går opp så mye som me forje. gikk opp 30 kg, men da spiste eg jo hele tia! men tok det fort av meg igjen. hehe.... går tur hver dag dah, veldig god trim.

Skrevet

Jeg har gått opp 3 kg fra første kontroll (uke 8) og til nå (uke 19)... Men kiloene kommer nok slik som jeg spiser for tiden ;)

Skrevet

Jeg har lagt på meg 8 kg, er i 23. uke nå. Føler meg som et berg allerede, lurer på hvordan dette skal ende!

Skrevet

Har fått på meg 7-8 kg jeg, er snart i uke 17. Jeg er veldig kort (160 cm), så jeg er rund! Vises i aniktet også.. men pytt pytt, skal nok få det bort igjen etter fødsel ja. Har tatt bort 32 kg på 10 måneder før jeg, med Grete Roede og trim ;-)

Skrevet

Har tatt av en kilo og er straks i uke 15.

Ikke vært særlig dårlig, spist jevnt og trutt og trent jevnlig, men ikke like hardt som tidligere. Men kiloene kommer vel etterhvert:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...