Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Har en 4 mnd gammel baby, som er en del våken om natta. De siste 3 nettene har jeg sovet 3-4 timer per natt. I tilegg har jeg en udugelig mann (i dag er han det!!!!), som ikke er mye til hjelp. Er så manko på søvn at jeg begynner å bli agresiv. I dag bare går jeg rundt å griner, og gubben ligger oppe å sover ut rusen fra i går... Det er jo selfølgelig viktigere å drikke seg dritings enn å hjelpe litt til. Er på nippen til å si at jeg flytter. Er bedre å være sur alene, enn å gå og irritere seg på en mann som ikke gidder å hjelpe i tilegg. Har tre andre unger også som trenger meg, så her er det hurra hei og hopp tilstander i dag....Å fane,faen,faen!!!!!! Det var godt å få det ut.....
april 06;) + mai 09* Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 uffa, ikke kjekt! Jeg hadde kallt inn tilhusmøte, satt opp arbeidsfordeling og gjerne arbeidsplaner. Papsen må ta sin del han og! Ikke noen andre som kan avlaste deg litt da?
*bolla pinnsvin* Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 Vet du? Jeg synes faktisk du kan sette hardt mot hardt og true med å flytte ut, så kanskje han innser hva han er i ferd med å miste! Men da må du selvfølgelig være forberedt på å gjennomføre også. Uansett kan du jo ikke fortsette sånn! Bedre å være lykkelig alene enn å gå og irritere seg over en dass av en mann som aldri gjør noe som helst! Lykke til! Skal heie på deg!
Eliise Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 Virker ikke som mannfolka skjønner det at mamma kan bli sliten nei... Det er jo såååå viktig å ta seg en tur på byen og møte kompisa!! Greit det er viktig å gjøre andre ting og møte kompisa, men det får nå klare å vente til ting roer seg og man får sove skikkelig i allefall!!!! Sett hardt mot hardt du! Si at di TRENGER å få sove ut skikkelig et par netter! Og at du BLIR SLITEN og faktisk trenger hjelp til husarbeid... Mangel på søvn kan få det til å renne over for hvem som helst =) Lykke til...
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 Vet du hva?? Jeg skjønner deg så innmari godt!! Tenker også at det er myye bedre å være alenemor enn å mase på en mann som ikke gidder gjøre noe!! I går sov gubben min ut rusen hele dagen, så i dag skal han få ha lille jenta mest mulig...kjenner jeg blir så irritert , mange mannfolk tror liksom IKKE at vi mødre blir slitne!!! arrrggggg..skjønner du er sint, sett hardt mot hardt og si du flytter om han ikke sjerper seg!!! Kansje han forstår da, noen må ha det inn med tesjee vet du!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå