Gå til innhold

Lucia - ang sår


Yulia

Anbefalte innlegg

Hei!

Leste om amme og puppe styret ditt. Huff! Føler jeg har litt samme problem. Har åpent sår på ene brystvorten og det er h******** vondt! Lurer på å prøve ammeskjold? Har du prøvd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Ja, det er et HELVETE for å si det rett ut. Hos meg er det en sprekk på en måte som ikke gror og hver gang hun suger så åpner hun sprekken mer. Har prøvd ammeskjold og det hjelper litt. Vi fikk ikke helt taken på det.-satt så dårlig fast så jeg måtte holde på kanten så ikke Hanna skulle suge inn hele skjoldet. Men det hjalp, så jeg anbefaler deg å prøve det. Kan jo være det er lettere for dere. :-)

 

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) må bare blande meg litt.... vil bare anbefale dere som har sår/sprekker som ikke gror å ta en bakt prøve hos legen.... jeg har emlig det samme- og prøven viste at det var opblomstring av streptokokker der- da må man på antibiotika som man ikke kan amme med!!

 

lykke til, føler virkelig med dere- det er et herk!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du svarte:o) Er forestten sprekk jeg også har- visste ikke helt hvordan jeg skulle forklare det- men som du sier- det er en sprekk som åpner seg hver gang hun suger:-O Skikkelig ille! Har vært slik siden hun hadde første økedøgn for 5 uker siden!!! Må vel komme meg til legen og få sjekka det:-P Leste et annet innlegg som du hadde svart på- at jenta di kan spise hver time og ligge ved brystet i 20-30 min. Vi har samme oppførsel her!! Ikke rart puppen holder på å gå i oppløsning:-O Ønsker deg god bedring! Føler virkelig med deg!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

t-79 og Jakob :o)

 

Hei!

Hvordan går det med deg? Går du enda på antibiotika? Huff og huff!!! Fæle greier dette her...Du må vel pumpe deg "hele" dagen du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...