Gå til innhold

Er det noen her som har tatt full bukplastikk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Jeg tok bukplastikk opersjon -på sparket-1 sept.06 . Var i bra fysisk form før operasjon,så kom meg ganske fort etterpå. Har selv 4 barn der yngste var 1 år ,7,8 og 13 på operasjonstidspunkt.Ja amme gjorde jeg også.Har ALDRI angret.Var kvalm etter narkose,svimmel etter to liggedager.Ellers var det litt stramt-men det er jo det en vil oppnå smil. Hadde ikke vondt,tok paracet de 2 første dagene ,bedre førevar enn ettersnar.Ike løfte tungt,men med en ett åring ble det litt...... Skal på kontroll i morgen og er veldig spent på om legen er fornøgd.Jeg er veldig fornøgd og har fått positive tilbakemeldinger. Hadde gjort det en gang til=)

Jeg er ikke den anonyme som har skrevet her før.

Om du har stort overheng kan du ta kontakt med fastlegen din og legen vil da vurdere om det er grunn til å sende deg videre. Hvid du har stort overheng og plager av dette kan du få det dekket.

Ellers er det kare å ta kontakt med en klinikk som driver med plastiskirurgi og bestille deg time der, dette må du selvfølgelig betale selv. koster ca.34 000 - 38 000 kr.

Hovedinnlegger her. Jeg skal opereres den 22 mars, og betaler 36000 for dette. Jeg kvalifiserte ikke til å få det dekket desverre. Men jeg har mange tanker vedre. detet å skulle ta seg av en 2 åring i tiden etter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...